کد خبر 1226106
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۵
وخامت وضعیت جسمانی محتشمی پور

وضعیت جسمانی حجت الاسلام و المسلمین محتشمی پور وخیم شد.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام و المسلمین محتشمی پور چندی پیش مبتلا به کرونا شده و برای طی درمان از نجف به ایران آمده بود. این سیاستمدار معروف طی روزهای اخیر برای طی دوره درمان در بیمارستان بستری است اما خبرهای منتشر شده  خبر از وخامت حال محتشمی پور دارد.

بنا به روایت جماران موسسه دارالزهرا اعلام کرد که بعدازظهر روز جاری (چهارشنبه ١٢ خرداد) با وخامت وضعیت تنفسی حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر محتشمی پور کادر درمان بیمارستان مجبور به لوله‌گذاری نای (Tracheal intubation) به عنوان مرحله نهایی درمان کرونا شده‌اند.

از همه دوستداران و همراهان در این لحظات حساس التماس دعا برای تعجیل در فرج آقا امام زمان(عج) و شفا و سلامتی کامل این خادم اهل بیت علیهم السلام و دلباخته حضرت امام خمینی (ره) را داریم.

فوی/ وخامت وضعیت جسمانی محتشمی پور

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    3 2
    ان شاءالله شفای کامل
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    3 5
    این از سران فتنه نبود که فرار را بر قرار ترجیح داد؟
    • DE ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      5 1
      فقط به نکات منفی فکرکنیدایشان جانبازبادرصدبسیاربالاهستندشماها برای انقلاب چه کردین جزهمین بددهنی ازخداخوف کنیداینا جانشون رودادندتاامثال شما بییاییدبه همین راحتی تهمت بزنید
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
    2 0
    خداوند شفایش دهد. او همان نماینده مجلسی بود که دو سه سال بعد از جنگ ما با صدام او را مانند خالد بن ولید خواند و گفت باید به کمک صدام رفته، در جنگ خلیج فارس به یاری صدام و به جنگ با امریکا برویم! در 88 هم تقاضا کرد کیفرخواستی علیه دولت (برگزار کننده انتخابات) تهیه شود ... #حافظه تاریخی #کتاب بازگشت از نیمه راه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس