کد خبر 1225921
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵

به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: ما هم مثل خیلی ها فکر می کردیم آقای همتی، کارشناس اقتصادی است؛ اما حالا او سرگرم ایفای نقش در کُمدی ای شده که کارگردانش، دیگرانند و او باید نقش تکراری "شومن" (تعبیر دهباشی، سازنده فیلم تبلیغاتی روحانی در سال 92) را بازی کند.

رئیس کل بانک مرکزی، ظاهرا چون دستش از کارنامه و آورده خالی است، در این چند روز مشغول راندن در بیرون مسیر، گرد و خاک کردن، حاشیه بازی و متلک پرانی  است. او اخیرا گفته "بعضی فکر می‌کنند ساده‌ زیستی یعنی اینکه پراید سوار بشویم؛ ولی بیایند و تصمیماتی بگیرند که کشور را نابود کنند. من می‌گویم کسی بیاید که ماشین خوب سوار بشود و باعث شود که ۸۰ میلیون هم صاحب ماشین . خب بشوند".

حالا خوب است ایشان جزو سه رکن اصلی تصمیم گیری در دولتی است که در همین دو سه سال اخیر، چند ده میلیارد دلار از منابع ارز را در حلقوم رانت خواران ریختند، قیمت خودرو را شش برابر کردند و تورم بالای 40 درصد را سر سفره مردم آوردند او شریک تصمیمات دولتی است که در اثر سوء مدیریت، سرمایه های مردم را در بورس خاکستر کرد و برخی فرصت طلبان ده ها هزار میلیارد تومان کاسب شدند. دولتی که افتخار ثبت غیر قانونی واردات خودروی لوکس را به کارنامه خود افزود و پراید فکسنی را به قیمت خودروی لوکس به مردم فروخت!

شگفت میدانی و عجیب تیزابی است، این انتخابات! باطن رجال را -خوب یا بد- به اراده خود آنها آشکار می کند و عیار واقعی شخصیت شان را فارغ از ادا و اطوار همیشگی بر ملا می سازد. برخی چنان جو گیر می شوند که برهنه به میان مردم می دوند و با دست و فکری تُهی، "یافتم یافتم" هم می کنند؛ غافل از این که ارشمیدس، شومن نبود و  مسیر از حمام تا کوچه را برای بازیگری و خنداندن مردم ندویده بود!


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماع به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    9 8
    پسر این همتی واقعا پدیده ست! :))))))))
    • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      12 3
      نه پســـــــــــــر!!! نهایتا هم 50 هزارتا رای بیشتر نداره
  • FR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    14 1
    وقتی یک عده را چنان از فکر و اندیشه تهی کرده اند که با این همه به امثال این جماعت رای میدهند چه باید کرد.....
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    0 1
    رئیس جمهور فقط همتی ، (( بذارید کمی خوش باشه))

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس