حاج آقا ابوترابی

آری، خود آنها هم از عظمت و صلابت امام خمینی و نیروهای ایرانی متأثر شده بود و به شدت از اسرای ایرانی مرعوب بودند؛ مخصوصاً از خصلت سازش ناپذیری آنها.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - بارها پیش می‌آمد که تلویزیونها و رادیوهای مختلف یا روزنامه‌ها از قول سازمانهای مختلف بین‌المللی صحبت از صلح و آتش‌بس بین ایران و عراق می‌کردند، ولی مأمورین بعثی می‌گفتند: همه اینها حرف است و این جنگ فقط به ارادۀ یک نفر تمام می‌شود و آن هم رهبر شماست. تا او نخواهد هیچ وقت آتش‌بس نمی‌شود.

یک روز، حدود ساعت دو بعدازظهر، تلویزیون عراق، ناوهای آمریکایی را نشان می‌داد که وارد خلیج فارس شده بودند و جنگ به خلیج کشیده شده بود. از دور به وضعیت ایران هم اشاره‌ای می‌کرد. در همین زمان، یکی از کشتیهای جنگی آمریکا را نشان داد که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود. نگهبان بعثی آسایشگاه فحشی به نیروهای عراقی و صدا و سیمای عراق داد و گفت: من که می‌دانم شما اینقدر شجاعت و صلابت ندارید که بتوانید گلوله‌ای به سمت نیروهای آمریکایی پرتاب کنید، مگر این نیروهای با شهامت ایرانی و بچه‌های شجاع خمینی باشند که این جرأت را داشته باشند. این گلوله را هم آنها به سمت نیروهای آمریکایی شلیک کرده‌اند.

آری، خود آنها هم از عظمت و صلابت امام خمینی و نیروهای ایرانی متأثر شده بود و به شدت از اسرای ایرانی مرعوب بودند؛ مخصوصاً از خصلت سازش ناپذیری آنها.

راوی: حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر ابوترابی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
    1 0
    کجایند مردان بی ادعا
  • جعفر IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۶
    0 0
    درود خدا بر ازادگان ولعنت خدا برحزب بعث

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس