کارگزار برند پول جریمه اینستاگرامی را نمی‌دهد

کارگزار برند باشگاه پرسپولس موضع متفاوتی نسبت به ادعای ابراهیم شکوری برای پردخت جریمه اینستاگرامی دارد.

به گزارش مشرق، انتشار پست غیر اخلاقی در اینستاگرام رسمی صفحه باشگاه پرسپولیس باعث شکایت فدراسیون فوتبال هند شد تا کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به جریمه ۱۷ هزار و ۵۰۰ دلاری سرخپوشان و محرومیت این باشگاه از برگزاری یک بازی خانگی بدون حضور هوادار بگیرد.

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفتگوی روز گذشته خود مدعی پرداخت تمام و کمال این جریمه از سوی کارگزار برند باشگاه شد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس با استناد بر حق صد درصدی کارگزار در استفاده از فضای مجازی باشگاه عنوان داشته که این جریمه باید از سوی آنها پرداخت شود و نامه نگاری در خصوص این موضوع نیز انجام شده است.

با این حال کارگزار برند باشگاه با وجود تخلف محرز در این زمینه حاضر به پرداخت این مبلغ نیست و جریمه AFC را مختص باشگاه پرسپولیس دانسته و از پرداخت آن طفره می‌رود.

نکته جالب توجه در نامه باشگاه پرسپولیس به کارگزار برند باشگاه، درخواست آن‌ها بابت پرداخت غرامت به دلیل برگزاری یک بازی بدون تماشاگر در لیگ قهرمانان آسیا است که برای آن نیز هیچ‌گونه جزئیات و مبلغی در نظر گرفته نشده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    3 1
    کارگزار خیلییییییییییییییییی مشکووکککککککککککککک. مستند شبنامه (ساخت سفیرفیلم)‌ رو ببنیید. مشرق لطفا اینو چاپ کن
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    0 1
    کار گزار غلط کرد با اونکه باهاش قرار داد بسته غلطیه که خودش کرده حالام خودش عوضشو می ده بعدشم باید همه ازش شکایت کنند اصلا کی به این اختیار صفحه ی باشگاه و داده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس