علی نیکزاد

رئیس شورای هماهنگی ستادهای انتخاباتی آیت الله رئیسی گفت: هرکس در درون خانواده انقلاب است و بخواهد از آقای رئیسی حمایت کند به سوی آنها دست یاری دراز می‌کنیم.

به گزارش مشرق، علی نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی عصر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری خود با رسانه‌ها با بیان اینکه حضرت آیت‌الله رئیسی بر اثر تکلیف در عرصه مهم انتخابات ریاست جمهوری وارد شدند دو نکته مستقل بودن و نداشتن ستاد را مطرح کرد، اظهار داشت: هرکس در درون خانواده انقلاب است و بخواهد از آقای رئیسی حمایت کند به سوی آنها دست یاری دراز می‌کنیم و آنها را در درون خانواده انقلاب می دائم و در درون طرفداران آقای رئیسی می پذیریم.

وی با بیان اینکه با توجه به استقبال بیش از حدی که در سطح کشور شخصیت های اجتماعی و سیاسی و احزاب و اقوام از رئیسی داشتند بنای ما این بود که ستادی نداشته باشیم، گفت: الان در استان‌ها و مرکز تشکیلاتی به نام شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی را داریم و من به عنوان رئیس این ‌شورا عرض می‌کنم که ما به ۳۱ استان مان حکم دادیم و رئیس ‌و شورای هماهنگی آن ها تشکیل شده است.

نیکزاد ضمن تاکید بر اینکه تکلیف در استان ها مشخص است اما چیزی که از ستادهای استان ها و تهران می خواهیم این است که گارد خود را باز کنند و شورای هماهنگی باشند و تشکل های سیاسی، مذهبی و صنفی را درون ستاد خود بپذیریم. با ابن ساماندهی می خواهیم به سمت هر خانه یک ستاد برای آقای رئیسی حرکت کنیم، ‌اظهار داشت: اگر کسانی در استانها ستادی شکل دادند که از مرکز مجوز ندارد، مجوز از سوی شخص من و آقای صولت مرتضوی صادر می شود و اگر کسی نمی‌خواهد با ستاد ابلاغی ما کار کند، ستاد مردمی زده می شود.

وی ضمن معرفی مهدی دوستی به عنوان سخنگوی شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی گفت: آقای دوستی از امروز به این سمت انتخاب شدند و از فردا نکات مربوط به ستاد هر روز به استحضار مردم خواهند رساند و اطلاع رسانی کافی را خواهند داشت.

نیکزاد درخصوص ستادهای مردمی «هر خانه یک ستاد»، خاطرنشان کرد: مانع تشکیل ستادهای خانگی نمی شویم اما خواهش که می‌کنیم با ما هماهنگ باشند و ما به همه تشکل های برای حمایت از آقای رئیسی مجوز می دهیم.

وی ادامه داد: خود ما نیز در حال سازماندهی می کنیم و از تشکیل ستادهای مردمی هم استقبال می کنیم. بر خلاف رویه‌های گذشته که هر کاندیدا ستاد می زد، این دوره می‌گوییم در قالب «شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی» ‌ هستیم.

 رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی با اشاره به سازوکار این شورا اظهار داشت: این شورا دربرگیرنده شخصیت های حقیقی و حقوقی است و با ۸ عزیز که وارد عرصه انتخاب شدند یا احراز صلاحیت نشدند و یا انصراف دادند، مانند آقایان قاسمی، زریبافان، شمس الدین حسینی و ... توافق کردیم و آنها ستادهای خود را با نام و برند خود در اختیار آقای رئیسی قرار دادند.

وی افزود: برای ۳۱ ستاد در استان ها را حکم زدیم و پیش بینی ما این است که در هر استان ۲۰ ستاد داشته باشیم.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی درمورد تقاضای برخی از اصلاح طلبان برای ایجاد ستاد برای رئیسی گفت: تشکل های سیاسی و تشکل های اصلاح طلب که درون انقلاب قرار دارند به من مراجعه داشتند و خواستار تبلیغ به نفع آقای رئیسی شدند که آنها هم تحت عنوان ستاد مردمی اصلاح طلبان طرفدار آقای رئیسی می توانند فعالیت کنند.

نیکزاد در پاسخ به پرسشی درخصوص اختلافش با برخی نزدیکان رئیسی گفت: دوستی و ارتباط ما با خانواده علم‌الهدی و رئیسی به سال‌ها قبل بر می‌گردد و هیچ اختلافی میان ستاد با خانواده ایشان، با ستاد آقای محمد و ... وجود ندارد و تلاش ما شکل‌گیری دولت مردمی قوی برای ایران است.

وی افزود: فساد، بروکراسی و مسائل اجتماعی نباید به این نحو باشد و نباید گفته شود با آمدن رئیسی دور کشور دیوار کشیده و جنگ می شود و رئیسی نمی تواند مشکلات سیاست خارجی را حل کند.

وی اضافه کرد: این دوستان نه تنها اختلافی ندارند بلکه هواداری هم می کنند. ما آمدیم به معنای واقعی نوکری برای مردم را برگردانیم و نگذاریم خون حاج قاسم پایمال شود. من این سخن را برای اولین بار از شما شنیدم.

رئیس ستادهای مردمی رئیسی درمورد معیارهای مدیریتی دولت رئیسی تصریح کرد: مسئولین فعلی من راهبری ستاد است و من در موضع انتخاب مدیر و معاون و استاندار نیستم اما به عنوان صاحب‌نظر در دولت بعدی مدیران باید دارای سلامت فکری باشد و با عمق جان برای مردم خدمت کند. ما به این مردم بدهکار هستیم. مملکت برای مردم است و مردم همه کاره هستند. مردم اگر پست انقلاب نمانند انقلاب باقی نمی ماند. همین مردم پشت حصر علی نماندند و حکومت باقی نماند.

نیکزاد ادامه داد: کسی که مهارت اقتصادی ندارد به نظر من نباید مدیر و حتی استاندار باشد. ما باید روی ساختار کار کنیم و همه باید قانون را بپذیرند نه اینکه یقه سفیدان از اجرای قانون خودداری کنند. در این صورت سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. ماموریت من ۲۹ خرداد تمام است. در یک کلام اگر کسی می خواهد در دولت بعدی مسئولیت بگیرد باید دارای یکسری ویژگی ها باشد من جمله تقوا و مجاهدت.

وی در رابطه با تلاش هایی برای محدود کردن حضور جریان های انقلابی گفت: این مباحث به ما نمی‌چسبد و بسیاری از دوستان ما اجازه این موارد را نمی دهند. کسانی که درون نظام و انقلاب تعریف شدند، حتی جریان های اصلاح طلب اگر با نظام مشکلی نداشته باشند از کمکشان به دولت آقای رئیسی حمایت می کنیم. باور ما این است که وقت دادن مردم به یک جریان تمام شده است و آنها به لحاظ نگاه اشتباه در درون و برون و اشتباهات در مورد نشناختن مردم موفق نبودند. مردم آسیب دیدند و فساد و رانت را بی نمی تابند. مردم انتصاب های فامیلی و جناحی بدون شایستگی را بر نمی تابند. صندلی های مجلس و دولت روی خون شهدا بنا شده است و با درود و مرگ هم کار نمی کنیم و اعتدالی آمدیم.

رئیس ستاد های مردمی رئیسی در رابطه با اینکه شما گفتید نقشی در انتخاب تیم دولت آقای رئیسی ندارید آیا آقای رئیسی اشخاصی را برای وزارتخانه ها انتخاب نکردند؟ گفت: نگفتم نقشی ندارم عرض کردم ماموریت من تا ۲۹ خرداد است. بعید می دانم آقای رئیسی از الآن فکری برای چیدن کابینه داشته باشند. قطعا افراد را می شناسند و در مورد افراد تحقیق می کنند. اگر ماموریت دیگری به شخص بنده محول شود در خدمت خواهیم بود و اگر مسئولیتی داده نشود در مجلس به فعالیت خود ادامه می دهم. معمولا از دولت قبل یک فرد را به صورت نمادین در دولت نگاه می دارند که مسئولیت آن با رئیس جمهور است. مسئولیت ستاد فراهم کردن بستر برای تبلیغات است.

در ادامه این نشست مهدی دوستی نیز ضمن معرفی خود بیان کرد: بنده بیشتر کار اجرایی انجام دادیم و کمتر در مقام سخنگو بودیم. سوابق ما در قرارگاه خاتم  بوده است. برای رسیدن به ایران قوی با افتخار به کارزار حمایتی از آقای رئیسی پیوستیم.

نیکزاد در خلال اظهارات دوستی گفت: ما به جای التماس برای برداشتن تحریم ها تلاش کردیم تحریم را بی اثر کنیم. آقای دوستی مجری پروژه پالایشگاه خلیج فارس بود. بعد از تاسیس این پالایشگاه با تولید بالای بنزین تحریم را بی اثر کردیم. ما اکنون می توانیم با قدرت بگوییم آمریکا و اروپا در بنزین ما نیازی به شما نداریم.

دوستی در رابطه با ائتلاف سعید محمد و ادامه ائتلاف و همکاری ها با سایر ستادها به چه شکل است؟ گفت: اینجا در مقام سخنگوی آقای رئیسی هستم. منطقه هر ظرفیتی در کشور هست باید در این میدان حضور پیدا کنند. تمام ظرفیت آقای محمد و دیگر کاندیداهای جبهه انقلاب به میدان آمدند. ما در کشوری زندگی می کنیم که حضرت آقا تاکید بر مشارکت حداکثری دارند و تمام تلاش خود را برای حضور به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: آقای محمد و بقیه کاندیداها به نتیجه رسیدند آقای رئیسی پرچمدار جبهه انقلاب هستند. اینکه سهمی مشخص شده باشد یا کاندیدایی سهمی مطالبه کرده باشد، چنین نبوده است. تلاش بر ظهور و بروز همه جبهه های انقلاب بوده است.

سخنگوی ستادهای مردمی رئیسی در رابطه با نقاط مشترک محمد و رئیسی که منجر به این اجماع شده است، عنوان کرد: هر دو از جبهه انقلاب هستند و من می توانم شهادت بدهم آقای محمد از ابتدا با آقای رئیسی ارادت و همکاری داشتند. این رجوع وافر از سمت دیگر دوستان نیز ادعای من را تایید می کند. شاخص ها از سوی حضرت آقا تعریف شده بود که مهمترین آن تحول خواهی بود و ما شاهد عملکرد آقای رئیسی پیرامون تحول خواهی در قوه قضاییه بودیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • خیراله نظفری IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    4 0
    سید مخلص خدا شما را در نیات خیرتان موفق گرداند.
  • قاسم IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    0 5
    لابد امید وزارت داری صادرات بی رویه مصالح مسکن تعطیل شد کجاست اون خونه
  • IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    0 7
    نیکزاد؟ نمیدونم چرا فکر میکنم حضور ایشون جالب نیست!
    • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      2 0
      اشتباه فکر میکنی
  • علی IR ۲۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    3 0
    من از نزدیک وباچشمان خودم مجاھدت وتلاش ایت اللھ رییسی را دیدم وایشان را اصلح می دانم خدانگھبانت باد
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    5 0
    هر کمکی از دستمون بر بیاد برای حمایت از این سید دریغ نمیکنیم
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    0 3
    خیلی دوست دارم آقای نیکزاد توضیح دهند که در سال 92 دلیل همراهی ایشان با چهره های معلوم الحالی مانند احمدی نژاد و مشایی برای ثبت نام در ستاد انتخابات چه بوده است؟ میدانم که جواب نمیدهند.
  • مسکن مهری DE ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    2 0
    انشالله معاون اول کابینه اقای نیکزادخواهدشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس