کد خبر 1225420
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۰

به گزارش مشرق حجت الاسلام همازاده ابیانه در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: بخشی از جر و بحث نفتالی بنت (که قراره از چند روز دیگه، بجای نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم اشغالی بشه) با مهدی حسن در شبکه الجزیره رو ترجمه کردم.

دیدگاه عمیقأ ایدئولوژیک برای پاکسازی نژادی و اشغالگری، نه حاصل تحرکات نظامی مخالفانش است و نه متعهد به قراردادهای صلح.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    2 0
    خوب باید بگن کتابشون تحریف شده
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    4 0
    کتاب مقدسو خود یهودیها تغییر دادند وان تورات واقعی نیست. خداوند کریمم درقران فرموده .یکتبون الکتاب بایدیهم ویقولون هذا من عند الله=بادست خودشون طبق دلخاه مینویسند ومیگن این کتاب الهیس وازطرف خداس
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    4 1
    اراجیف تورات که خاخام های یهودی نوشتن. بعد هم تلمود رو زدن قدش. بخشی از شاهکار خاخام های یهودی در تورات⬇️ خلاصه⬇️ " خدا با یعقوب کشتی میگیره و شکست میخوره و خدا زورش میاد و به ران یعقوب آسیب میزنه " (تورات، سفر برشیت، فصل سی‌ودوم، آیات 25 تا 33)
    • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۳
      0 0
      شما حق نداری کتابی که حداقل بخشی از اون از طرف خداست اراجیف خطاب کنی .
  • IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    3 0
    اینکه از نتان یاهو هم عقب مانده تره.
  • IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    3 0
    مسلمانان به حضرت مسیح و انجیل باور دارن ولی نه به انجیل تحریف شده و دستکاری شده توسط جریان استعمارگر و یهودیان منافق.خدا حضرت محمد رو فرستاد چون دین مسیحیت دچار تحریف شد تا هم برطرف کننده تحریفات باشه و هم کامل کننده حجت و کلام خدا.این جریا صهیونیست و آل یهود با تغییر و تحریف در حال سوع استفاده از دین برا رسیدن به مادیات و امیال هستند اخه مسیح کی ک کجا گفته شما مردم رو به خاک و خون بکشید و از سرزمینشون بیرون کنید بله یهودیان هم در فلسطین بودن و زندگی میکنن کسی مخالف نیس ولی این تو بیادی بقیه رو بیرون کنی درس نیس ما هم تو ایران یهودی داریم و برادران ما هستند و اموال و دارایی شون مال خودشونه وما نمیتونیم بگیم ما مسلمونیم اینجا مال ماست و اونا رو بکشیم و آواره کنیم کار اسراعیل غیر انسانیه و اسراعیل چیزی نیس جز سگ نگهبان آمریکا و غرب در غرب آسیا .اونا فقط نماینده و حافظ منافع استکبار در خاورمیانه و قلب جهان اسلام هستن تا علاوه بر چنگ اندازی بر نفت مسلمانان با ایجاد آشوب و نزاغ فرصت پیشرفت و اتحاد رو از مسلمان بگیرن و اسلام رو نابود کنن تا رقیبی و ایدویولژی ای برای جهان ظلم و سلطه نمانه.اسراعیل با ایجاد افسانه و فرقه توسط بریتانیا تاسیس شدا و اهداف جهان استکبار رو دنبال میکنه و یه پایگاه بزرگ برا غرب هستش و نه کشور رهبری هم گفتن.
  • علوی IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    3 1
    انشاالله به زودی کتاب جدیدی براتون می نویسیم
  • سید IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    3 1
    وقتی با اراده خداوند و همت جمهوری اسلامی ایران و کمک ملت های مسلمان منطقه به دریا ریخته شُدید، یادت باشد که کتاب مقدستان را به عنوان سند همراهتان ببرید تا از بتوانید در دوزخ از خودتان دفاع کنید! البته مواظب باش توی دریا خیس و ورق ورق نشود!
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    21 0
    بیخود کردی که مسلمانان کتاب مقدس شما رو قبول دارن! ما یقین داریم تورات بارها و بارها توسط گروهی از یهودیان و خاخام‌های بی‌ایمان و نژادپرست تحریف شده و نمیشه بهش استناد کرد
    • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
      3 0
      گیرم که تورات کامل و تحریف نشده خب اینها چگونه به حضرت موسی گرویدند ؟ او را پیامبری دارای معجزه و صادق یافتند خب بعد از ان حضرت مسح و بعد پیامبر اسلام با ادله کامل و کافی امدند پس اگر ایمان به موسی دارند بلافاصله باید به اخرین پیامبر مومن شوند مثل وکیلی که با سند قطعی از جانب مالک کارخانه ای برای تحویل گرفتن ان ملک از ریس قبلی برود و او با علم به درستی ان سند مقاومت کند مثل واقفیه خودمان
  • DE ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    9 0
    خطرناکترین دشمن برای بشریت و نوع انسان تحریف کلام خداست. تورات تحریف شده به تنهائی میتواند نسل آدم را منقرض کند. در مورد تغییر قبله مسلمین از بیت مقدس بخاطر استهزای یهودیان لطفا روشنگری بفرمائید. آیا روایتی از پیامبر عظیم الشان در مخالفت با ادعای مالکیت یهودیان عصر خود وجود دارد؟
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    4 0
    کتاب مقدستون تو سرتون بخوره تا تونستین تحریفش کردین فقط قرآن رو قبول داریم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس