مصدومیت غفور برطرف شد/ مشکلی در تیم ملی نداریم

سیامک افروزی درباره آخرین وضعیت مصدومیت امیر غفور گفت: مشکل غفور برطرف شد و هیچ مشکلی در تیم ملی نداریم.

به گزارش مشرق، مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی ایتالیا در حال برگزاری است. در شروع مسابقات سعید معروف، میلاد عبادی پور، محمدرضا حضرت پور و رضا عابدینی به سرماخوردگی مبتلا شدند و امیر غفور نیز بازی مقابل هلند را به دلیل احساس درد در ناحیه شانه از دست داد.

تیم ملی روز پنجشنبه در آغاز هفته دوم رقابت‌ها از ساعت ۱۴:۳۰ مقابل کانادا صف آرایی خواهد کرد و بنا بر اعلام پزشک تیم ملی بازیکنان به بهبودی رسیده‌اند.

سیامک افروزی، پزشک تیم ملی والیبال درباره آخرین وضعیت بازیکنان سرماخورده تیم ملی گفت: سعید معروف، رضا عابدینی، محمد رضا حضرت پور و میلاد عبادی پور که هر یک در فواصل زمانی متفاوت به سرماخوردگی مبتلا شده بودند سلامت و ریکاوری کامل را به دست آورده اند.

وی تاکید کرد: تا این لحظه هیچ مشکلی در تیم ملی نداریم و هر ۴ بازیکن سرماخورده به بهبودی کامل رسیده‌اند. امیدوارم تا روز بازی مشکلی خاصی پیش نیاید.

افروزی درباره آخرین وضعیت مصدومیت سایر بازیکنان نیز گفت: غفور پیش از بازی با هلند از ناحیه شانه کمی احساس درد داشت که درمان لازم انجام شد و اکنون غفور مشکلی ندارد. سایر بازیکنان در وضعیت خوبی قرار دارند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس