کد خبر 1225078
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۱
۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۰ خرداد ماه)

در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های این هفته، شاهد رقابت تنگاتنگی بین شیائومی و سامسونگ هستیم.

به گزارش مشرق به نقل از جی اس ام آرنا، در ادامه روند پیشتازی شرکت شیائومی در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های هوشمند هفته، رتبه اول را ردمی نوت ۱۰ پرو تسخیر کرده و کماکان تغییری در رتبه این گوشی در ۳ هفته اخیر ایجاد نشده است. ردمی نوت ۱۰ معمولی هم رتبه دوم هفته‌های قبل خود را پس گرفته و از جایگاه سوم به جایگاه دوم برگشته است.

گوشی هوشمند Poco M۳ Pro ۵G که در رتبه دوم هفته قبل جای داشت حالا در رتبه سوم قرار گرفته و Xiaomi Poco X۳ Pro را پشت سر خود می‌بیند. این گوشی بدون تغییر در جایگاه چهارم قرار گرفته است. گوشی جدید شیائومی یعنی ردمی نوت ۸، ۲۰۲۱، گوشی تازه وارد این هفته است که به تازگی هم معرفی شده و با قرارگیری در جایگاه پنجم نیمه بالایی جدول را کامل کرده است.

گوشی Xiaomi Poco F۳ با یک رده تنزل رتبه در جایگاه ششم قرار گرفته است. یک گوشی تازه وارد دیگر نیز در رده هفتم این فهرست دیده می‌شود. این گوشی شیائومی Redmi Note ۱۰ Pro (China) است.

کاهش محبوبیت گوشی های سامسونگ

طبق معمول این هفته‌ها رده‌های انتهای جدول در اختیار شرکت سامسونگ است و هر ۳ گوشی موجود سامسونگ در این فهرست با نزول همراه بوده اند. گوشی گلکسی S۲۱ Ultra ۵G سامسونگ که در رده ششم بوده به رده هشتم سقوط کرده، گوشی گلکسی A۵۲ هم به همین ترتیب با سقوط دو پله‌ای در جایگاه نهم قرار گرفته و رتبه دهم جدول محبوب‌ترین گوشی‌های این هفته را نیز Galaxy A۷۲ با دو پله نزول به دست آورده است.

نکته جالب این هفته این است که به جز شیائومی و سامسونگ تولید کننده تلفن همراه دیگری در فهرست پرطرفدارترین گوشی‌های موبایل این هفته حضور ندارد.

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۰ خرداد ماه)

۱۰ گوشی پرطرفدار هفته (۱۰ خرداد ماه)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    7 15
    مبایل فقط حواوی ولاغیر
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    8 4
    من یه جی ۵سامسونگ دارم از۲۰۱۵داره کار میکنه چیز هم نیست فقط یه بار ویروس کشی ش کردم بهترین گوشی هست باهاش خاطره دارم هنوز هم داره کار میکنه محشره.
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    0 0
    گوشی فقط سامسونگ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس