کد خبر 1224881
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
آذری: استعفای نکونام؟ به فلسفه ثبات معتقدم و احساسی تصمیم نمی‌گیرم/ همیشه چند جریان در اهواز به دنبال تغییرات هستند

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان به حمایت از کادر فنی و بازیکنان این تیم پرداخت و گفت که برای بهبود اوضاع سرخپوشان اهوازی احساسی تصمیم‌گیری نخواهد کرد.

به گزارش مشرق، سعید آذری درباره وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان و شکست هفته پیش این تیم مقابل سایپا، اظهار داشت: ابتدا باید از هواداران واقعی و مخلص فولاد که قلب‌شان به عشق فولاد می‌تپد بابت نتایج اخیر عذرخواهی کنم. خودمان هم مقداری از اتفاقات گذشته و نتایجی که گرفته شده است، ناراحت هستیم، اما باید بدانید هیچکس بیشتر از سرمربی تیم و مدیر باشگاه که با تمام وجود تلاش می‌کنند، از این نتایج که بعضاً به وجود می‌آید و در فوتبال هم طبیعی است، ناراحت نیست.

وی در مورد اشتباهات داوری در دیدارهای اخیر خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم 90 درصد رقم خوردن این نتایج برای اشتباهات داوری است. همه دیدند دیشب در برنامه تلویزیونی روی اشتباهات داوری تأثیرگذار در بازی قبلی ما با سایپا کارشناسان داوری صحه گذاشتند. در این بازی یک پنالتی برای ما گرفته نشد و در صحنه‌ای دیگر داور به اشتباه تشخیص به هند داد و همین ضربه ایستگاهی تبدیل به گل حریف شد. در بازی قبلی با نساجی هم که گل صحیح ما توسط داور گرفته نشد. با این اوصاف 90 درصد از دست ما کاری برنمی‌آید، ولی نگران آن 10 درصد هم نیستیم و می‌دانیم تیم بعد از استراحت شرایط به مراتب بهتری پیدا می‌کند.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به دلخوری برخی از هواداران این تیم از روند نتیجه‌گیری شاگردان بعد از لیگ قهرمانان آسیا، تصریح کرد: هواداران واقعی فولاد را می‌شناسم و حرف دل‌شان را می‌دانم. باید بدانیم بازیکنان تحت فشار روحی و بدنی زیادی هستند و از فروردین ماه در اردوهای پیاپی و سخت حضور دارند. آنها سخت‌ترین تمرینات را پشت سر گذاشتند و طی 25 روز در عربستان هفت بازی فوق‌العاده سخت انجام دادند. تیم از لحاظ روحی و بدنی خسته است و اگر فراز و نشیبی در نتیجه‌گیری می‌بینید حاصل همین موضوع است. بازیکنان و کادر فنی نهایت تلاش‌شان را می‌کنند و من موظف هستم از آنها تشکر کنم.

آذری در ادامه یادآور شد: از مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد و اعضای هیئت مدیره کارخانه و باشگاه تشکر می‌کنم که در این مدت حداکثر حمایت را از تیم داشته‌اند. من به بچه‌ها و کادر فنی‌مان ایمان دارم. در 18 سالی که در باشگاه‌های مختلف مدیر بوده‌ام چالش‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ام و با ادبیات برخی افراد آشنایی دارم و هیچ وقت تحت تأثیر آنها قرار نگرفتم. من فلسفه خودم را در باشگاهداری دارم و آن بحث ثبات است که به آن اعتقاد ویژه دارم.

بیشتر بخوانید:

نکونام: پارسال ما را کُشتند و امروز سرمان را بُریدند/ آقا بس است جمع کنید!

وی با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ برتر، خاطرنشان کرد: مطمئنم فولاد در ادامه شرایطش را تغییر خواهد داد. بچه‌های ما مدت زیادی است که استراحت نداشته‌اند و بیشترین فشار را در بین تیم‌های ایرانی با توجه به حضور در پلی‌آف لیگ قهرمانان و بازی‌های عقب‌افتاده ما متحمل شده‌ایم. من با این شیوه کاری کاملاً آشنا هستم و می‌دانم که با این شرایط اُفت مقطعی تیم‌ها طبیعی است و این اُفت به سراغ همه تیم‌ها می‌آید.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد: از جواد نکوانم و کادر فنی تیم فولاد تشکر می‌کنم که با همه وجود تلاش می‌کنند. باز هم تأکید می‌کنم هیچکس به اندازه سرمربی و مدیرعامل باشگاه از عدم نتیجه‌گیری تیم ناراحت نمی‌شوند، چون این افراد بیشتر از هر کسی به فکر باشگاه و البته رزومه خود هستند. مطمئناً یک فرد حرفه‌ای نمی‌تواند به راحتی اجازه دهد رزومه کاریش خراب شود و برای کسب بهترین نتیجه، نهایت تلاش خود را به کار می‌بندد.

وی با بیان اینکه «نکونام سال‌ها در سطح اول فوتبال دنیا بازی کرده است و در عرصه مربیگری نیز تجربیات بالایی دارد»، ابراز داشت: نکونام فوتبال را از همه ما بهتر می‌فهمد، با این حال ممکن است انتقاداتی از سوی پیشکسوتان مطرح شود. آقای بختیاری‌زاده به نکته خوبی اشاره کرد که فولاد مثل لیگ قهرمانان بازی نمی‌کند. این تحلیل درستی است، ولی باید در نظر بگیریم تیم از لحاظ فیزیکی و روحی با زمان لیگ قهرمانان تفاوت کرده است.

آذری تاکید کرد: فولاد به آرامش و سعه صدر نیاز دارد. طی هفت هشت سال گذشته این تیم انواع و اقسام چالش‌ها را داشته است و مطمئنم هواداران فولاد از این موضوعات مطلع هستند که چه اتفاقاتی رخ داده است. هواداران منطقی و عاشق فولاد شاهد این به هم‌ ریختگی‌ها در سال‌های پیش بودند و خودشان می‌دانند چه تحولی در حال ایجاد شدن است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: مطمئنم روزهای خوب فولاد ادامه خواهد یافت. الان ما در جام حذفی بین هشت تیم برتر هستم و در لیگ هم هنوز هشت بازی برای ما باقی مانده است. در این شرایط قاعدتاً تصمیمات احساسی نخواهیم گرفت. ما وظایف‌مان را می‌دانیم و به کادر فنی و هواداران راستین‌مان اعتماد داریم. من با شناختی که از بچه‌های تیم دارم، مطمئنم شرایط بعد از استراحت تیم خیلی تغییر می‌کند.

وی درپایان درباره اینکه عده‌ای از هواداران اهواز در فضای مجازی درخواست جدایی و استعفای جواد نکونام را داشته‌اند، گفت: همانطور که گفتم هواداران منطقی ما به خوبی می‌دانند در این هفت هشت سال چه اتفاقاتی در اینجا (اهواز) رخ داده است و چه کسانی همیشه به دنبال منافع‌شان بوده‌اند. من آنقدر تجربه دارم که درگیر احساسات نشوم. برخی مسائل مجازی روی کار ما تأثیر نمی‌گذارد. در اهواز جریاناتی چندگانه همیشه به دنبال تغییرات در فولاد هستند، اما خیلی از این کارها از حب علی نیست و از بغض معاویه است. این افراد برای باشگاه و هواداران واقعی شناسایی شده‌اند، اما تا وقتی ما اینجا هستیم سعی می‌کنم با ثبات و رعایت مسائل اخلاقی کارمان را در جهت منافع باشگاه انجام دهیم، نه منافع افرادی محدود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس