کد خبر 1224540
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
حاج صفی

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: همه بازیکنان تیم ملی سرحال هستند و انتخاب ۱۱ بازیکن برای اسکوچیچ سخت است.

به گزارش مشرق، احسان حاج صفی در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر شرایط اردو از زمانی که به کیش آمدیم خوب بوده است. اصلی ترین امکانات را در اختیارمان قرار دادند و چمن را به خوبی مهیا کردند. تمرینات خوبی انجام می‌شود و روزبه روز بهتر می‌شویم و چند روز دیگر بازی های مهمی داریم و امیدواریم که بتوانیم مردم را خوشحال کنیم.

کاپیتان تیم ملی در مورد بازی با هنگ کنگ که نخستین مسابقه تیم ملی ایران است و قطعا مقابل ایران دفاعی بازی خواهد کرد، گفت: صدرصد همین طوری است که می‌گویید. ما در بازی‌های باقیمانده دیگر فرصتی برای امتیاز سوزی نداریم. در بازی‌های رفت امتیاز زیادی از دست دادیم. بازیکنان شرایط تیم را به خوبی درک و با تمرکز بالا درتمرین‌ها شرکت می‌کنند. هنگ کنگ اولین حریف ما هم بسیار تیم چغری است. در بازی رفت به سختی توانستیم ۲ گل به این تیم بزنیم. تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و تمام تمرکزمان بر روی مسابقات در بحرین است.

حاج صفی در مورد اینکه همه می‌گویند تیم ملی ایران بسیار پرستاره است و با این بازیکنان خوب می‌توانیم نتیجه بگیریم، عنوان کرد: الان انتظار از تیم ملی خیلی بالاست و تیم ملی خیلی جوان است. بازیکنان بسیار خوبی دارد و لژیونرهای ما هم بسیار خوب و سرحال هستند. دست مربی با حضور این بازیکنان خیلی باز است. انتخاب یازده بازیکن سخت است زیرا همه بازیکنان سرحال و خوب هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس