روحانی نمایه

گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص حمایت‌ها و کمک‌های لازم درمقابله با تبعات اقتصادی کرونا در سال ۱۳۹۹ در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت ارائه شد.

به گزارش مشرق، دویست و بیست و نهمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت روز یکشنبه به ریاست رئیس جمهور برگزار و در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده درخصوص حمایت‌ها و کمک‌های لازم درمقابله با تبعات اقتصادی کرونا در سال ۱۳۹۹ ارایه شد.

با توجه به تصویب تمدید تسهیلات و حمایت های کرونایی از بنگاه‌ها و کسب و کارها پیشنهادها برای حمایت از کسب و کارها در سال ۱۴۰۰ در محورهای مختلف مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

حمایت‌های صورت گرفته در سه بخش خانوارها از جمله تسهیلات ودیعه اجاره مسکن و حمایت از بنگاه ها شامل اعطای تسهیلات ارزان، حمایت‌های مرتبط با حوزه برق و گاز، تامین اجتماعی، هزینه‌های عوارض شهرداری و بیمه بیکاری برای شاغلین بیکار شده در اثر محدودیت‌های کرونایی از مهمترین محورهای این گزارش بود.

رییس جمهور در این زمینه با اشاره به آثار و زیان‌های سنگین ناشی از شیوع بیماری کووید ۱۹ در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی ، تاکید کرد: دولت به رغم محدودیت‌های مالی و درآمدهای ارزی کشور در حد توان برای حمایت از آسیب دیدگان هم از جنبه خانوارها و هم بنگاه های زیان دیده تولیدی تلاش کرده است و به این حمایت‌ها ادامه خواهد داد.

در این جلسه همچنین درخصوص هماهنگی و همکاری دستگاه‌های مختلف برای تامین ارز مورد نیاز و خرید و تامین کالاهای اساسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با توجه به مذاکرات و اقدامات انجام شده برای آزاد سازی ذخایر ارزی در خارج از کشور در مورد استفاده بهینه از منابع ارزی برای حمایت از تولید و تامین کالاهای اساسی تصمیمات لازم اتخاذ شد.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • محمدایوب IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    0 0
    فرمانده محترم قرارگاه مرغ وتخم مرغ. ژنرال مرغها دوباره دارند پر میکشند. لطفا سریعا. به چند وزیر دستور دهید.بررسی کنند چگونگی پرکشیدن آنها را و وگزارش درقرارگاه. وبررسی گزارش درستاد قرارگاه. وبا کمک از متخصصان خارجی. که ظریف در مذاکرات وین با آنها دارد طرحی برای جلوگیری پرکشیدن مرغها. ریخته شود وان را گلابی برجام گزارش کنید
  • اب پاش IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    شمارش معکوس برای ا پایان ادعاهای بی پشتوانه خدمات رسانی به محرومان و صامت شدن میکروفنهای بی خاصیت و فرصت برای حلالیت خواستن از مظلومین توسط مجریان بی کفایت که باعث اتلاف عمر و سرمایه عمومی شدند انشاله خدا قبول کند
  • IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    قرارداد اجاره مستاجرین تمدیدش چی شد مشرق جان خدا خیرت بده یه گزارش در این باب کارکن یاعلی.
  • رضا IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    بارک الله همینجور تلاش کنید به جواد هم بگو تلاش کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس