محموله غیرمجاز خزندگان

رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست استان تهران جزئیاتی از وضعیت سرنوشت خزندگان کشف شده در گمرک فرودگاه امام خمینی را تشرح کرد.

به گزارش مشرق، محمد کرمی رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست استان تهران با اشاره به کشف محموله‌ای خزندگان در پرواز ورودی از امارات در گمرک فرودگاه امام خمینی اطهار کرد: محموله خزندگان توقیف شده از سوی گمرک فرودگاه امام خمینی، پس از بررسی‌های لازم از سوی محیط زیست در صورت نداشتن مجوزهای مربوطه به کشور مبدأ باز خواهد گشت.

وی با اعلام اینکه کارشناسان اداره کل محیط زیست استان تهران با مراجعه به گمرک تهران در حال بررسی موضوع هستند، گفت: حیواناتی که به‌ صورت قاچاق و بدون ثبت سفارش و اخذ مجوز از ارگان‌های ذیربط وارد کشور می‌شوند، حق ورود به داخل را ندارند و در اولین زمان ممکن باید به کشور مبدأ بازگردند.

رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست استان تهران تأکید کرد: به‌ طور کلی صادرات و واردات گونه‌های حیات وحش مستلزم اخذ مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان دامپزشکی کشور است.

در پرواز ورودی از امارات در روز گذشته (جمعه، ۷ خرداد ۱۴۰۰) سه ساک حاوی ۳۵ بسته که در آن ۲۰۰ مارمولک، لاک‌پشت، مار، عقرب و رُتیل قرار داشت، از مسافری که از مبدأ اولیه تایلند وارد کشور شده بود، توسط مأموران گمرک کشف و ضبط شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    3 0
    اه حالمون رو بهم زدن. هدفش چی بوده؟ حیوانهای بدبخت اسیر ما آدمها شدن با این خرید و فروشها و مال‌دوستی
  • سعید IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    باید یارو رو بیارن مارها رو بکنن تو مقعدش که دیگه قاچاق نکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس