مهرعلیزاده

ستاد نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری طی اطلاعیه ای تاکید کرد: شکی نیست که جریان اصلاحات با همه ظرفیت‌های خود برای برگزاری یک انتخابات پرشور و سازنده وارد میدان می شود.

به گزارش مشرق، ستاد انتخاباتی محسن مهرعلیزاده معاون رئیس دولت اصلاحات و نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این اطلاعیه آمده است:

** عرصه سیاست عرصه واقعیات و ممکنات است. واقعیت این است که اصلاح طلبان خیر و صلاح ملت و کشور را در انجام اصلاحات اساسی در ساختارها و نهادها و رویه‌ها، در مدار قانون می‌دانند و اعتقادی به تحول و دگرگونی مبتنی بر رویه‌های غیر قانونی ندارند.

** اصلاح طلبان حاکمیت و حکومت را از آن ملت می‌دانند و آرزو دارند اراده ملت در همه امور جاری باشد و در رسیدن به این آرزو پشتیبانی جز اراده ایزدمنان و مردم شریف ندارند و راهی جز ارتقای آگاهی مردم و روزنه‌ای جز انتخابات و مشارکت همه آحاد ملت در تعیین سرنوشت مام میهن نمی شناسند.

** ستاد انتخاباتی دکتر محسن مهرعلیزاده، به عنوان تنها نامزد انتخاباتی اصلاح طلب تایید صلاحیت شده، با اعتقاد به قانون اساسی و اصول و مشی و منش اصلاح طلبی، معتقد است علیرغم همه محدودیت‌ها و گلایه‌ها می‌توان حماسه‌ای دیگر از جنس دوم خرداد آفرید و دولت سوم خاتمی را تشکیل داد. آنچه اهمیت دارد خواست و اراده ملت و حیات و تاثیر تفکرو جریان اصلاح طلبی است و افراد جز نقشی برای نمایندگی این جریان و اراده مردم را ندارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ر ل IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    3 1
    آقای مهرعلیزاده "انتحاری اصلاحات" هستند که قرار هست خودش رو بعنوان نماینده علنی اصلاحات(که میدونه با این نام رای نمیاره) بندازه جلو تا نماینده پنهان اصلاحات(آقای همتی) با لطایف الحیلی رای بیارند و از روش رد بشه
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    4 1
    بیخودکردی-مردم میخواهند ازافساطلبان نجات پیداکنند شما زنده اش میکنی!؟
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    2 1
    دولت پنجم اصلاحات دودولت حسن روحانی دستپخت اصلاحات بود
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      0 0
      دو دولت هاشمي و خاتمي و روحاني كپي برابراصل همند!!دولت هشتم هاشمي بهترين عنوان است!!!عجيب است برائت اين جماعت از پير و مرادشان هاشمي رفسنجاني!!!!
  • از سر به داران رهبر IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    0 0
    ملت ایران چه خیری از کله گنده های اصلاحاتی دیدند که از شما ببیند؟؟؟ ملت ایران از اصلاحات بیزار است رئیسی مانندی می طلبند که افتضاحات قبلی ها را ترمیم کند. ول معطلی آقای مهرعلیزاده
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    0 0
    دولت سوم افتضاحات منظورشه
    • احمد IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
      0 0
      سلام بنده یک آذری زبان هستم آقای مهر علی زاده با این حرفها مردم دیگر به شما اصلاحت که مردم را به خاک سیاه نشاندید رای نخواهند داد رای ما انشاالله آقای رئیسی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس