کد خبر 1223579
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۴
چه خبر از وضعیت مصدومان و سلامت بازیکنان تیم ملی والیبال؟

معروف، عابدینی و حضرت‌پور در ایزوله قرار دارند و آسیب انگشت عبادی‌پور نیز جزئی بوده و برطرف شده است.

به گزارش مشرق، سیامک افروزی پزشک و تراپیست تیم ملی در تشریح آخرین وضعیت سلامت اعضای تیم ملی با اشاره به جزئی‌بودن و برطرف‌شدن آسیب انگشت میلاد عبادی‌پور، درخصوص وضعیت سایر بازیکنان تیم ملی گفت: سعید معروف تا برطرف‌شدن علائم سرماخوردگی‌اش و رضا عابدینی تا مشخص‌شدن نتیجه تست PCR در ایزوله خواهند بود. البته تب عابدینی نسبت به بعدازظهر پایین آمده و دمای بدنش به حالت طبیعی برگشته است، ولی باید تا رسیدن نتیجه تست صبر کنیم.

وی با اشاره به بالارفتن دمای بدن محمدرضا حضرت‌پور گفت: وضعیت وی هم مثل عابدینی است. کمی تب داشت و او را به اتاق ایزوله فرستادیم. درصورتی‌که تبش پایین نیاید، از او نیز تست PCR گرفته خواهد شد.

وی ادامه داد: ما موظفیم هر روز صبح دمای بدن اعضای تیم را به کمیته برگزاری اعلام کنیم. صبح جمعه دمای بدن همه تیم طبیعی بود. هنگام ورود به سالن بازی با ژاپن هم همه تست آنتی‌ژن دادند که نتیجه همه تست‌ها نیز منفی بود.

پزشک تیم ملی عنوان کرد: وقتی بازیکنی تب دارد، او را به ایزوله می‌فرستیم و درخواست انجام تست PCR ثبت می‌کنیم ولی برای همین کار هم باید به رایزنی بپردازیم و گاهی به زور متوسل می‌شویم. کمیته مربوط به کرونا در این مسابقات به خاطر تب‌داشتن از کسی تست PCR نمی‌گیرد. این کمیته فقط مسئول گرفتن تست طبق مقررات مسابقات هر چهار روز یک بار است. ولی ما به دلیل حساسیتی که برای سلامت تیم داریم با بروز یا مشاهده کوچک‌ترین علامتی در وضعیت بازیکنان درخواست انجام تست می‌دهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس