141

داوطلب انتخابات ریاست جمهوری گفت: باید با تورم به شکل اساسی و نه به‌صورت مسکّن و شیوه‌های یک‌روزه و چند روزه برخورد کرد.

به گزارش مشرق، سعید جلیلی داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری طی گفت‌وگویی اظهار داشت: روزانه ۲۰۰۰ میلیارد تومان خلق پول در کشور صورت می‌گیرد و با این میزان خلق پول نمی‌توان به‌طور شایسته جلوی تورم را گرفت؛ چون این سرمایه به بازار می‌رود و صاحبان آن امکان خرید دارند و فاصله با کسانی که این پول را ندارند، بیشتر می‌شود.

وی افزود: باید با تورم به شکل اساسی و نه به‌صورت مسکّن و شیوه‌های یک‌روزه و چند روزه برخورد کرد.

این داوطلب ریاست‌جمهوری خاطر نشان کرد: در ۸ سال گذشته تحت عنوان «دولت سایه» با جوانان، دانشجویان، کارشناسان و مدیرانِ با تجربه سعی کردیم که مسائل کشور را سایه‌به‌سایه دنبال کنیم و مانند یک دولت روی موضوعات مختلف مطالعه و بررسی کرده و مسائل را بیابیم. هم‌چنین سعی کردیم شاخص‌ها را بیابیم و با حضور در میدان، دانشگاه‌ها، شهرک‌های صنعتی و جلسات با اصناف درباره‌ی آن بحث و گفت‌وگو داشتیم و سعی در تمرین کارِ دولت انجام دادیم.

جلیلی ادامه داد: البته تمامی نتایج را هم بلافاصله به دولتِ مستقر اعلام می‌کردیم و بنا نداشتیم که اگر روزی سرکار آمدیم آن را اجرا کنیم و این دولت بود که باید تصمیم می‌گرفت از این نتایج استفاده کند یا نکند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    3 0
    علت شکست برنامه های روسای جمهور عدم برچیدن بساط بانک ربوی است. جدای تغییر فرهنگ تغییر اقتصاد بدون تغییر در ساختار بانک ها ممکن نیست.
  • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    1 0
    تحول کار ملت ها ست. دولتها نقش کمک کننده دارند.
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    1 0
    درمانهای علامتی در اقتصاد فقط مشکل را بیشتر می کند باید درمانهای ریشه ایی انجام شود اگرچه 10 ها سال طول بکشد.
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    0 0
    جلیلی سرباز راستین خدا و ولایت است؛ اصلح و افضل است با اندیشه های عمیق راهبردی و برنامه های با محتوای دقیق
  • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    0 0
    چاپ پول نشان ناتوانی و بی تدبیری دولت است و عامل بزرگ تورم تولید پول مجازی تاراج هست و نیست یک‌ملت و دزدی صریح دو جانبه است یکی تولید پول دزدی دوم کاهش ارزش سرمایه های کشور سوم ایجاد تورم وچهارم سیستماتیک شدن تاراج و..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس