کد خبر 1223190
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۴
پیشنهاد ۸۰۰ هزار یورویی استقلال به مدافع ترابزون

یک سایت ترکیه ای خبر داد که باشگاه استقلال با پیشنهاد ۸۰۰ هزار یورویی خواستار به خدمت گرفتن مدافع جوان ترابزون اسپور شده است.

به گزارش مشرق، حسین ترکمن مدافع ۲۳ ساله ترابزون اسپور که مورد توجه چند تیم ترکیه ای قرار گرفته است از یک تیم ایرانی نیز پیشنهاد بازی دارد.

باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن این بازیکن، پیشنهاد ۸۰۰ هزار یورویی به سران تیم ترکیه ای ارسال کرده است که مورد موافقت قرار نگرفته و باشگاه ترابزون خواستار حداقل یک میلیون یورو برای این مدافع است.

استقلال سید مجیدحسینی مدافع خود را به ترابزون اسپور ترکیه فروخت و می تواند امیدوار به خرید این مدافع از تیم ترکیه ای باشد. 

با توجه به نقش محوری این بازیکن در تیم ترابزون، در صورت فروش او سران تیم ترکیه ای باید یک مدافع خوب خریداری کنند. 

به گزارش ایسنا، بعد از یک فصل ممنوعیت، منع خرید بازیکنان خارجی برای تیم های ایرانی برداشته شده است و تیم ها می توانند از فصل بعد بازیکن خارجی به خدمت بگیرند. 

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    2 1
    پول دولت برای تیم محبوب دولت
    • ستاره IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      0 0
      دولت جیبمونو نزنه تا امروز که داره به تیم بی افتخار کمک میکنه از وزیر گرفته تا سفیر و خود رئیس جمهور
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    1 1
    دوتا تیم مال دولتن یکی از هوادار میخاد کمکش کنه یکی دیگه کلا هیچوخت دغدغه برا خرید بازیکن نداره و همیشه با قیمت بالا میخره ... کی میتونه بگه این مساله چه جوری حل میشه؟
  • علی اهوازی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    2 0
    فعلا که دولت تدبیر و ناامید حسابی هوای تیم منفور لنگ رو داره و سی میلیارد سی میلیارد وزیرک جهرمی خرج تیمش میکنه و ستاره های محبوب رو میخره و برمیگردونه و استقلال توی تمدید قرارداد بازیکنهای خودش هم مونده، اگر دین ندارید آزاد مرد باشید و تیم های دیگر روهم مثل لنگ ببینید
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    2 0
    خالی بندی دیگر از رسانه های لنگی که مظلوم نمایی کنن که دولت به استقلال میده ولی لنگ هوادار بهش کمک میکنه، الان هم این کمک هوادارشون هم فیلمه که مثلا کسی به ما کمک نمی کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس