مجلس نمایه

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: توصیف مجلس یازدهم با صفاتی همچون پر تلاش، دارای همت بلند و کارآمد بزرگترین پاداشی است که دریافت کردیم.

به گزارش مشرق، سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی، گفت: بیانات دلگرم کننده رهبر معظم انقلاب در  تمجید از عملکرد یکساله مجلس بدون شک تقویت کننده انگیزه مجلس انقلابی برای کار و تلاش بیشتر است.

وی ادامه داد: توصیف مجلس یازدهم با صفاتی همچون پر تلاش، دارای همت بلند و کارآمد بزرگترین پاداشی است که دریافت کردیم.

موسوی لارگانی تاکید کرد: تاکید بر تداوم سفرهای استانی رئیس مجلس و سایر نمایندگان در کنار فواید ترکیب نیروی جوانان و باتجربه و برنامه عملی  می تواند در سال دوم مجلس مبنا قرار گیرد. به نوبه خود این قول را به مقام معظم رهبری و مردم کشورم می دهم در سال دوم در راستای منویات معظم له بیشتر تلاش کنم.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  درباره انتخابات هم بیانات معظم له راه را بیش از پیش بر همگان روشن کرد. مشارکت مردم تقویت کننده بنیان های کشور و باز کننده راه برای غلبه بر مشکلات بزرگ کشور است .

موسوی لارگانی بیان داشت: امید می رود با تشکیل دولت جوان حزب اللهی در کنار مجلس انقلابی زمینه برای عبور از مشکلاتی که به واسطه کم کاری و بی تدبیری های دولت فعلی رخ داده است، فراهم شود. این مهم رخ نخواهد داد مگر اینکه ملت با حضور باشکوه خود پای صندوق های رای بر خط دولت فعلی مهر پایان بدهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس