کد خبر 1222215
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۶

به گزارش مشرق یک کاربر با انتشار عکسی در توئیتی نوشت: آتشفشان در کنگو فوران کرده. حدود ۱۰۰ کودک هم والدین‌شون رو گم کردند. 

این عکس خبرگزاری فرانسه از یکی از این کودکان گمشده انگار حس داره.

‌چقدر استیصال، بی‌پناهی، وحشت و ناباوری در نگاه این کودکه...

گم شدن ۱۰۰ کودک در اثر فوران آتشفشان

گم شدن ۱۰۰ کودک در اثر فوران آتشفشان

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    6 5
    لا اله الا الله،این همه بیماری وعذاب از فساد مردمه، خدا خودش بخاطر اهل بیت رحم کنه به مردم.
    • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      6 1
      اگر منظورتون از عذاب آتشفشان هست ، بد نیست بدانید آتشفشانها خیلی پیش از حضور انسانها وجود داشته و فوران می کرده اند اگر انسانها پیرامون آنها سکنی گزیده اند و گرفتار آتش آنها شده اند، نه تقصیر آتش فشان هست نه نشان عذاب! بیماریها بر اثر عوامل بیماریزا (باکتری ، ویروس و..) بوجود می آیند .اگر بیماری از فساد مردم است اساسا پس اقدام برای درمان آن چه معنایی می دهد؟!
    • به 12.01 IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      1 4
      آیا آتشفشان ها هربار فوران کنند عذاب می آورند؟ آیا هر بار دقیقا به سوی شهرها گدازه و آتش می ریزند؟ چرا وقتی وزوو در سال 79 میلیادی آتشفشان کرد فقط سمت غربی خود را نابود کرد و با سمت شرقی کاری نداشت؟ چرا بعضی بیماریها از هزاران سال قبل بوده اند ولی فقط بعضی از آنها ناگهان در تاریخ ظاهر شدند؟ چرا بسیاری از بیماریهای امروزی و ویروسها و میکروبهای جدید و همین کرونا دویست سال قبل ایجاد نشد؟ خود را گول می زنید. دنیا درست است که ماده است. اما راننده و سبب ساز دارد. زلزله ای می آید 8 ریشتر و خون از دماغ کسی نمی آید مثل زلزله سروان سال 82 و زلزله ای می آید 5 ریشته و کن فیکون می کند. می بینیم مردان سالم و قوی مشته شدند اما نوزادی چهار زوز و پیرزن 90 ساله ای 7 روز بعد زنده از آوار بیرون می آیند. می بینیم که ساختمانهای بلند مهندسی شده ویران شدند ولی مساجد کهن خشتی از آنها نیفتاد. بعد ما می نشینیم توجیهات سکولار می تراشیم. چرا؟ چون می ترسیم اعتراف کنیم خدایی هست. چون نمی خواهیم دست از گناه برداریم. اگر خدایی بود که می گفت من کاری ندارم و قیامتی در کار نیست و عذابی نیست، کسی هم او را انکار نمی کرد. اما چنین خدای بی هدف و پوچی خدا نیست
  • IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    9 0
    آخی کسی نیست آبی بهش بدهد و دلداریش بدهد کوچولو
  • من IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    3 0
    الهی...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس