کد خبر 1222077
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۴۳

به گزارش مشرق یک کاربر در توئیتی نوشت: یه خاطره از دیروز بگم این همه میگین ملت عصبین بشوره ببره. 

دیروز مشتری زنگ زد فوق عصبانی و بد بیراه که آقا یه کیسه بار منو اشتباه فرستادین. به حدی عصبانی بود که حد نداشت. منم که کلا از عصبانیت به دورم گفتم آقا موحدجان اشتباه ما بوده. ببخشین بر ما هر چی شما بگین اصن.

بار که اشتباه اومده اونو کاریش نمیتونم بکنم. ولی با هزینه خودم بار صحیح رو همین الان میفرستیم واستون و خلاصه حالیش کردم که اشتباه شده دیگه ولی بگو من چه کنم جبران شه.

اصلا این بنده خدا خالی شد و وا رفت. انتظار داشت منم داد و بیداد کنم.

یهو تبدیل شد به یه آدم دیگه. به حدی این طفلک نرم شد به حدی نرم شد، بعد قطع تماس دوباره تماس گرفت که آقا شما اونجور برخورد کردی من عذاب وجدان گرفتم سر شما داد زدم. به حدی الان ناراحتم حد نداره. تو رو خدا ببخشین. منم بار اشتباهی شما رو با هزینه خودم پس میفرستم.

بخوام بگم بله ملت نازی هم داریم

ملت نازی داریم؛ اینم نمونش!

ملت نازی داریم؛ اینم نمونش!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    32 3
    ملتی که بار فقر وفلاکت و بدبختی و تورم و بیکاری و فقر و گرانی و بی برقی و بی آبی و بی کفایتی مسئولان را تحمل میکنه بایدم صبور باشه
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    21 1
    خیلی هم عالی
  • محمدایوب IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    25 2
    اینکه چیزی نیست یارو 8سال معاون اول رییس جمهور بوده آنقدر تلاش کرده اقتصاد ته دره را بالا کشیده قیمتهارا تا 700درصد افزایش داده برای کول برا گریه هم میکنه داداش مظلومش کمی دزدی کرده. باز احساس مسئولیت میکنه. کاندید میشه. رد شد اومده بود سروسامان بده. وای خدا چه مهربان
    • ا IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      0 2
      احست
  • DE ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    5 16
    برو بابا
  • BE ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 1
    آدم ها به هم نگاه می کنند کافی یک طرف دعوا پختگی و عاقلی کنه و مردم هم مدارا و گذشت و جواب ابلهان خاموشی و بزرگواری و سکوت و پخته عقلی رو با پخمگی و تو سری خوری و شکست خوردگی اشتباه نگیرن و بیان مثلا برای رعایت انصاف دو نفر رو تحریک به دعوا کنند، طرف خودش دلش نمی خواد دعوا کنه و شر بشه بیفته توی دردسر میدونه طرف احمقه بحث کردن باهاش بیهوده است! یهو یکی کاسه داغ تر از آش مثل خرمگس معرکه از راه می رسه و هی تحریکش میکنه به ادامه درگیری! مثلا میگه: زدت؟ حسابشو برس! بی عرضه ایی مگه تو؟ کسی هستی برای خودت اون وقت این بچه پرو بیاد تو سرت بزنه؟ طرفم جو گیر و خشمگین میشه و ناگهان چاقو میزنه و جوان مردم رو میکشه! این اتفاق افتاده!
  • . IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    13 5
    این که چیزی نیست ما مردم غیور ایران هر چهار سال یکبار رئیس جمهور اشتباهی رو با هزینه خودمان می فرستیم پس کردن خودمان یعنی خیلییییی نازیم ما اصلا نازی جونیم با دو گوش ذرااااز
  • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    26 8
    بله... مسئولین پررو و وقیح ما رو به خودمون بدبین کردن. منظورم اصلاحطلبا و هم مدل هاشونه
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
      33 9
      مقصر مردمن چون بخاطر کنسرت بهشون رآی دادن
  • سید جواد IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    14 1
    وَلَا تَسْتَوِي الْحَسَنَةُ وَلَا السَّيِّئَةُ ۚ ادْفَعْ بِالَّتِي هِيَ أَحْسَنُ فَإِذَا الَّذِي بَيْنَكَ وَبَيْنَهُ عَدَاوَةٌ كَأَنَّهُ وَلِيٌّ حَمِيمٌ-آیه 34 سوره فصلت هرگز نيكى و بدى يكسان نيست؛ بدى را با نيكى دفع كن، ناگاه [خواهى ديد] همان كس كه ميان تو و او دشمنى است، گويى دوستى گرم و صميمى است.
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    6 4
    خدا حالمون خوب نیست چرا جواب نمیدهی.
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    11 1
    واقعا همینجوره..من برا خودم زیاد اتفاق افتاده که اگه ینفر کوتاه بیاد و با لحن خوش جواب بده طرف مقابل حتما اروم میشه..البته همیشه من بودم که با دعوا شروع کردم و با لحن اروم طرف منم اروم شدم و از حقم گذشتم و بعدشم هیچ پشیمونی از نگرفتن حقم نداشتم..این مثل ایرانی واقعا درسته که با زبون خوش مارم میشه از لونش بیرون کشید..
  • قریشی IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    7 1
    در مواردی که مشکلی حادث میشه فقط کافیه چند لحظه یکی از طرفین با عقل و منطق و مراعات ادب برخورد کنند قضیه بسیار متفاوت تر حل خواهد شد
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    البته این مورد از مصادیق رحماء بینهم است بسیار هم پسندیده است - اما افراد اندکی تسلیم نامربوطهای رژیم جعلی اسرائیل و حامی اصلی آن ستم پیشه آمریکا و اروپارا که خدا و پیامبران وروح انسان و انسانیت از رفتار زشت آنها بیزار است لبخند و زبان التماس به جلاد آدم کش صهیونیسم تروریست را با این اصل اشتباه می گیرند - بله در داخل کشور و میان ملل مسلمان بایستی رحماء بینهم باشیم - با کفار اشداء علی الکفار مگر این اهالی استکبار و کفر صهیونی دست از کافر حربی بودن بردارند و اصل روابط سالم را در پیش بگیرند. در آن صورت نیز اعتماد بی حد و حصر بر آنها منع شده است. در 200 سال گذشت اعتماد بی حد و حصر به غرب از سوی کشورهای اسلامی خسارت رفتاری و فرهنگی و اقتصادی زیادی ببار آورده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس