کد خبر 1221959
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
عبدیان: روند اشتباهات علیه استقلال هواداران را نگران کرده است/ چطور فدراسیون درباره بازی ما با پیکان رای نداد؟

مهدی عبدیان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال تأکید کرد، روند اشتباهات علیه آبی‌پوشان نگرانی هواداران این تیم را به دنبال داشته است.

به گزارش مشرق، مهدی عبدیان با تبریک پیروزی یک بر صفر تیم فوتبال استقلال برابر صنعت نفت آبادان، گفت: انصافاً این پیروزی حق تیم استقلال بود و اشتباهات سریالی در بازی‌های گذشته، در این بازی هم رقم خورد. تعجب می‌کنم که چطور سه اشتباه تأثیرگذار علیه تیم ما در یک بازی صورت گرفت.

وی افزود: نکته دیگر این است که چطور فدراسیون حکم به 3 بر صفر شدن بازی سایپا - پیکان داده است، ولی درباره بازی ما با پیکان این اتفاق رخ نداد! البته مدیرعامل باشگاه پیگیر این موضوع هست، ولی روند اشتباهات علیه استقلال به شکلی است که هواداران را نگران کرده و آنها انتظار دارند عدالت بعد از تعطیلات به لیگ اضافه شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: متضرر شدن استقلال در هفته‌های اخیر به زمین بازی محدود نمی‌شود و در احکام دربی و بازی سپاهان و پرسپولیس هم احکام صادر شده می‌توانست عادلانه‌تر باشد. البته که اگر حکم بازی سپاهان و پرسپولیس بعد از بازی صادر می‌شد، هم حق استقلال تضییع نمی‌شد و هم اینکه احتمالاً شاهد برخوردهای پایان بازی نبودیم.

منبع: سایت باشگاه استقلال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    3 10
    مشکل اصلی در نفرات کنونی استقلال، وریا غفوری است! این بازیکن علاوه بر این که کیفیت لازم را ندارد و پا به سن گذاشته هم شده است، ضمناً بیشتر توجه اش به فضای مجازی و همراهی با ضدانقلاب است تا ورزش حرفه ایش و در بازی های اخیر افت وی و ناهماهنگیش با سایر بازیکنان بخوبی مشهود بود! این ها به کنار، تازه ایشان سرآمد بازیکن سالاری در باشگاه هم شده است و بی اجازه اش کسی نمی تواند تصمیمی بگیرد! چگونه است که با این بازی های ضعیفش همواره در ترکیب اصلی گذاشته می شود و حتی در طول مسابقه تعویض هم نمی گردد؟! آیا جز این است که حتی مجیدی هم جسارت کنار گذاشتن این بازیکن حاشیه ساز، ناآرام و بی کیفیت را از ترکیب بازیکنان ندارد؟!
  • کوروش IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 0
    آقای عبدیان لطفا پیگیری کنید تا حصول نتیجه لااقل برای یکبار تو این 8 سال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس