تا فردا ظهر اگر اسامی کاندیداها اعلام شود قرعه‌کشی برنامه‌های تبلیغاتی برگزار می‌شود - کراپ‌شده

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات گفت: اگر تا فردا حوالی ظهر اسامی قطعی نامزدهای انتخابات مشخص شود به احتمال زیاد فردا شب مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری را خواهیم داشت.

به گزارش مشرق، احسان قاضی زاده هاشمی عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات از شبکه‌های اجتماعی در برنامه «وقت انتخابات» که به طور زنده از صفحه اینستاگرام خبرگزاری فارس پخش شد، در پاسخ به این پرسش که اولین روز مناظرات انتخابات ریاست جمهوری چه زمانی خواهد بود خاطرنشان کرد: واقعیت این است که اصل مناظرات انتخاباتی را در دستور کار قرار داریم اما در مورد تعداد، کم و کیف آن اجازه دهید کمی تحمل داشته باشیم تا پس از اعلام رسمی نامزدهای انتخاباتی در اطلاعیه بعدی زمان و مدت و ترتیب بندی مناظرات را اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه آیا شیوه مناظرات تغییر پیدا کرده یا خیر گفت: در دوره‌های گذشته در همین کمیسیون تبلیغات انتخابات بودم. در دوره گذشته ۳ مناظره در بحث‌های اقتصادی فرهنگی و سیاست خارجی داشتیم و بنای ما این است که این فضای مناظره ای حتماً باشد اما یک ارتباط مستقیمی با تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده دارد.

آنچه ما منتظر بودیم و با توجه به استمهال مدت دوم پنج روزه از سوی شورای نگهبان؛ اگر تا فردا حوالی ظهر اسامی قطعی مشخص شود به احتمال زیاد فردا شب مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری را خواهیم داشت و زمان بندی ها را به ترتیب اعلام خواهیم کرد اما اگر فردا زمان اعلام تغییر کند تصمیم دیگری خواهیم گرفت.

ما در دوره قبل مناظره نماینده های نامزدهای انتخاباتی را نداشتیم اما این دوره این مناظره را در دستور کار داریم و مناظره نمایندگان نامزدها به صورت رادیویی است و بیشتر موضوعات اقتصادی است.

قاضی زاده هاشمی در پاسخ به این پرسش که اولین روز مناظرات انتخابات ریاست جمهوری چه زمانی خواهد بود خاطرنشان کرد: واقعیت این است که اصل مناظرات انتخاباتی را در دستور کار قرار داریم اما در مورد تعداد و کم و کیف آن اجازه دهید کمی تحمل داشته باشیم تا پس از اعلام رسمی نامزدهای انتخاباتی در اطلاعیه بعدی زمان و مدت و ترتیب بندی مناظرات را اعلام خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه آیا شیوه مناظرات تغییر پیدا کرده یا خیر گفت: در دوره‌های گذشته در همین کمیسیون تبلیغات انتخاباتی بودم در دوره گذشته ۳ مناظره در بحث های اقتصادی فرهنگی و سیاست خارجی داشتیم و بنای ما این است که این فضا مناظره ای حتماً بعد از به کار باشد اما یک ارتباط مستقیمی با تعداد نامزدهای تایید صلاحیت شده دارد.

آنچه ما منتظر بودیم و با توجه به مدت دوم پنج روزه از سوی شورای نگهبان اگر تا فردا حوالی ظهر اسامی قطعی مشخص شود به احتمال زیاد فردا شب مراسم قرعه کشی برنامه های تبلیغات انتخاباتی ریاست جمهوری را خواهیم داشت و زمان بندی ها را به ترتیب اعلام خواهیم کرد اما اگر فردا تغییر کند تصمیم دیگری خواهیم کرد اما برای ما این است که اگر اسامی اعلام شود برنامه قرعه کشی را به صورت زنده و مستقیم پخش خواهیم کرد و برنامه های پیش بینی شده را در دستور کار قرار خواهیم داد.

ما در دوره قبل مناظره نماینده های نامزدهای انتخاباتی و نداشت اما این دوره این مناظره را در دستور کار داریم و به صورت رادیویی هست و بیشتر موضوعات اقتصادی است.

وی در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود شورای نگهبان تعداد نامزدها را به صدا و سیما گفته است تا دکور مناجات بر اساس آن ساخته شود گفت: چنین موضوع صحت ندارد و ما اطلاعی از این موضوع نداریم و منتظر اعلام تایید صلاحیت شدگان از سوی شورای نگهبان هستیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 0
    حواستون به مجری مناظر باشه! حیدری رو که یادتونه!!!!!!!!!!!!!!
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    9 10
    دیگه نیازی به مناظره نیست.. همه از یک جریان تایید صلاحیت شدند و بهتره از بیت المال هزینه ای نشه.
  • غيرتي IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    1 0
    احمدي نژاد تاييد نشه راي بي راي.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس