روحانی نمایه

رئیس جمهور اظهار داشت: با وجود شیوع کرونا در 15 ماه گذشته فشارهای مضاعفی به کشور وارد شد و به نوعی سخت‌ترین دوران را در یک قرن اخیر رقم زد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور عصر دوشنبه در جلسه شورای عالی هماهنگی سران قوا با اشاره به گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: اگر چه روز سقوط خرمشهر یکی از تلخ‌ترین روزهای آغازین جنگ تحمیلی بود، اما در مقابل روز فتح خرمشهر نیز زیباترین روز در دوران هشت ساله دفاع مقدس بود.

رئیس جمهور با بیان اینکه روزهای تلخ و شیرین زیادی در دوران جنگ داشتیم، اما شیرینی آزادسازی خرمشهر از دلنشین‌ترین اتفاقات این دوران پر افتخار بود، افزود: فتح خرمشهر در سوم خرداد سال ۶۱ همواره باعث افتخار و سربلندی این ملت بوده است و به روان شهیدان دفاع مقدس و به ویژه شهیدان آزادسازی خرمشهر و نیز به صبر و مقاومت قابل ستایش مردم خرمشهر درود می‌فرستیم و امیدواریم ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران باشیم.

روحانی در ادامه با اشاره به اعتراف مقام‌های آمریکایی به شکست سیاست فشار حداکثری علیه مردم ایران اظهار داشت: اعتراف دولت آمریکا به شکست تحریم‌ها، پیروزی دیگری را در تاریخ کشورمان ثبت کرد و در اثر پایداری و مقاومت ملت مردم ایران، آمریکایی‌ها امروز ناگزیرند همه تحریم‌های ناقض برجام را برطرف کنند و این پیروزی مضاعفی برای ایران خواهد بود.

رئیس جمهور تصریح کرد: این پیروزی حاصل صبر و مقاومت ملت ایران در طول سه و نیم سال گذشته با هدایت‌های مقام معظم رهبری بوده و دولت تمام توان خود را برای مدیریت سخت‌ترین دوران کشور به میدان آورده است.

روحانی اظهار داشت: با وجود شیوع کرونا در ۱۵ ماه گذشته فشارهای مضاعفی به کشور وارد شد و به نوعی سخت‌ترین دوران را در یک قرن اخیر رقم زد.

روحانی در ادامه با تشکر از تدبیر مقام معظم رهبری برای ارائه پیشنهاد تشکیل شورای هماهنگی قوا خاطرنشان کرد: از سال ۹۷ و با آغاز فشار حداکثری دولت آمریکا، تشکیل این شورا به دولت کمک کرد تا در برخی از مسائل که ساز و کارهای معمول اجازه سرعت در تصمیم‌گیری و اقدام را نمی داد، بتواند در مسیری کوتاه تر برای حل و فصل مسائل تصمیم‌گیری کند.

رئیس جمهور ادامه داد: مقام معظم رهبری علاوه بر ارائه پیشنهاد تشکیل این شورا، مصوبات آن را نیز در کوتاه‌ترین زمان تایید و ابلاغ فرموده اند و بابت این درایت و کمک، از مقام معظم رهبری و همه اعضای شورای هماهنگی قوا سپاسگزاری می‌کنم.

در ابتدای این جلسه و پیش از ورود به دستور، وزیر امور اقتصادی و دارایی گزارشی از وضعیت بازار سرمایه پیشنهادهای تکمیلی برای مدیریت بهینه بازار سرمایه ارائه کرد که پس از بحث و بررسی اعضا مورد تصویب قرار گرفت.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    9 0
    کدوم مقامهای آمریکایی؟من پیداشون نکردم کاش رئیس جمهوراسمشونم میگفت.هرچی گشتم دیدم نوشتن آمریکاییهاگفتن برداشتن تحریموراستی آزمایی روقبول نمیکنن.ایران بایدبدون قیدبه برجام برگرده
    • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      2 0
      این دوره چقدر نحس بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • سید IR ۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    10 0
    چقدر روحانی از رهبر مایه میذاره عجیب نیست!!!!!
  • حسین IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    10 0
    با سلام با این پیروزیهای رنگ و وارنگ رییس جمهور چکار کنیم ؟ همش در هر صحنه ای که دولت تدبیر و امید وارد میشه ما پیروز میشیم و در حداقل تصورات برد برد هستیم . ولی تابلوی ورزشگاه چرا نتایج رو چیز دیگری اعلام میکنه .
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      5 0
      آفرین خیلی خوب بود
  • IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    7 1
    بی عرضه !سختی ما بیشتر از حضور شما بود.
  • محمدایوب IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    5 0
    اگر رفع نکرد چند تا وزیر را مأمور رسیدگی کن به وزیر اطلاعات بگو سریعا یک نقاشی ازشون بکشه جاسوساشون هم کمتر راه بده دیگه هم اجازه ندارن دانشمندان هسته ای وفرماندهان ما راترور کنن علی برکت الله
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    5 0
    با سلام آقای روحانی چگونه امریکا ناگزیز است تحریم ها را رفع کند؟ لطفا برای ملت عزیزو گروگان سیاست هارگی خارجی تان که اقتصاد ملی را به مذاکره و رفع تحریم ها پیوند زده اید توضیح دهید؟ بنظر نگارنده این اظهارات با توجه به عملکرد و تفکر دولت روحانی یناادعای سفسطه آمیز است.
  • DE ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    6 0
    آمریکایی‌ها ناگزیرند تحریم‌ را برطرف کنند چونگه اگر شب انتخابات تحریمها را لق نکنند رقیب من انتخاب میشود و از سانفراندیسکو تا خالیفرنیا را دیوار میکشن دلارتون میشه سه هَزار و سایه جنگ قلمبه ای می افته روی سر قاره امریکاه. حداقل هَزار پانصد آنرا لق کنید تحریمهای اصلی بماند برای 8 سال بعد.
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 9
    من به عنوان یک ایرانی جا دارد از زحمات آقای دکتر روحانی در این ۸ سال تشکر کنم،کاستی های هم بود ولی این کاستی ها به دلیل وجود تحریم های ظالمانه نظام بی رحم وسرطانی آمریکا فروپاشیده ،تداوم نیاورد،و ایشان کشور را در شرایط بحرانی مدیریت کرد و،با صبر وتلاش وکوشش ،ایشان وهمکاران ورهنمودهای رهبری به لطف خدا تحریم ها را پشت سر گذاشتیم.
    • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      4 0
      خاک بر سرت من که ازت نمیگذرم لعنت بر ر... بی همه چیز که زندگی منو نابود کرد ایشالله توی جهنم با شمر و خولی محشور بشه
    • DE ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
      3 0
      بابا دمت گرم اگر فحش میدادی به روحانی کمتر از این کامنت برایش درد داشت .واقعا زحمت کشید شب جمعه منظور صبح جمعه چند تیتر روزنامه ها را خواند. اگ نمیخواند فکر میکرد بنزین را سالهاست لوله کشی کردند به منازل تازه بدون کنتور.
  • مقدس IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    3 0
    لعنت خدا وپیامبروفرشتگان الهی بر ام الخبائث قرن بلکه نجس ترین آحادبشر .... . خدا به حق تمام مظلومان دنیا این شیخ عوضی را دردنیا وآخرت روسیاه کند به حق حضرت زهرا
  • IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    3 0
    غرب حتی به غرب پرستان دولتی هم رحم نکرد در مذاکرات هسته ای و برجام بلایی بر سر آنها آورد که عاقبت آنها در پایان کار دولت محاکمه خواهد بود
  • مجید IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    1 0
    امریکا ناگزیر نیست برای کمک به دارودسته خود نمایش برگشتن می دهد.ان هم موقع انتخابات.
  • س IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    2 0
    برای ما سخت ترین دوران قرن را دولت بی تدبیر شما رقم زد !!!!
  • علی IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    3 0
    همینطور که حرف کری سند بود حرف ایشونم سنده
  • شیردل IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    2 0
    برای چی ناگزیر است اقای شیخ تا تو باشی تحریم باشه نباشه اوضاع مملکت همینه تو از اونا بدتر وخطرناکتری برای این مملکت !
  • FR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    2 0
    اره مجبورن فشار تحریم هایی که ایران رو امریکا گذاشته واقعا کمر شکنه تا ۲،۳‌ماه دیگه توافق نکنین بساطتون جمع خودتونو این در اون در میزنین‌ دیگه پشت پرده که حرفاتونو زدین باش ما میگیم شما بردین دیگه جمع کنین‌مسخره بازیو
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    2 0
    ریسس جمهور های قبل این قدر حرف نمی زدند این اقا از این اتاق اصلا خارج نمیشه هر روز دو دفعه کنفرانس خبری داره و فقط حرف کی رو میخوای متحد کنی؟ ملت خود به خود متحد شدن چون برعکس شما عقل دارند
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 0
    باشه چشم
  • رضا IR ۰۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    آمریکاییها ناگزیر در گریزند علی برکت الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس