کد خبر 1221551
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱
ریزش معدن خاک نسوز نیلچیان در چهارمحال و بختیاری / ۲ کارگر جان باختند

معدن خاک نسوز نیلچیان در چهارمحال و بختیاری ریزش کرد.

به گزارش مشرق، خسرو کیانی، سرپرست اداره کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری امروز،  دوشنبه ۳ خرداد، گفت: معدن خاک نسوز باجگیران در شهرستان کیار در ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه امروز ریزش کرد.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری ادامه داد: این ریزش در عمق ۵۰۰متری معدن رخ داده که باعث  آسیب‌دیدگی ۴ کارگر شد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه ۲ نفر از این کارگران در این حادثه جان خود را از دست دادند و ۲ نفر دیگر از زیر آوار بیرون کشیده شده و به مراکز درمانی منتقل شدند.

کیانی اظهار داشت: در حال حاضر عملیات نجات پایان یافته اما کماکان نیروهای آتشنشانی و امدادی در منطقه حاضر هستند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: معدن خاک نسوز شهید نیلچیان در چهارمحال و بختیاری ریزش کرد.

محمد حیدری، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به ریزش معدن شهید نیلچیان، گفت: در کوتاه‌ترین زمان یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: نیروهای اورژانس دو نفر از کارگران حدوداً ۴۵ ساله و ۵۲ ساله را از زیر آوارد بیرون کشیدند که علائم حیاتی نداشتند و جان خود را از دست داده بودند.

حیدری گفت: دو نفر دیگر از کارگران بیرون از معدن بودند که خوشبختانه آسیبی به آن‌ها وارد نشده است.

وی گفت: این معدن در منطقه دوپلان از توابع شهرستان اردل واقع شده است، و هم‌اکنون نیروهای امدادی در محل وقوع حادثه حضور دارند.

وی گفت: علت این حادثه در دست بررسی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس