قیمت جدید یخچال و فریزر چقدر است؟

یخچال و فریزرهای برند سامسونگ با قیمت ۵۴ تا ۸۶ میلیون تومان در یکی ازجایگاه های یخچال و فریزر های لاکچری یا به عبارت دیگر نجومی ترین وگران قیمت ترین های بازار هستند.

به گزارش مشرق، یخچال و فریزر از آن دسته از کالاهایی است که نمی توان از نبود آن در آشپزخانه چشم پوشی کرد.

قیمت لوازم خانگی یخچال و فریزر، در یکی دو سال اخیر تحت تاثیر  افزایش نرخ ارز  ، خروج ترامپ از برجام ،نرخ تورم ، افزایش تحریم کالاهای اساسی، قطع همکاری شرکت های کره ای از بازار ایران، افزایش قیمت مواد اولیه و ... رشد چشمگیری داشته است و به یکی از دغدغه های بزرگ برای زوج های جوان و خانواده ها تبدیل شده است.

ممنوعیت واردات این کالای اساسی هم باعث جهش قیمت لوازم خانگی شده است؛ به طوری که فروشندگان از ریزش شدید مشتریان به دلیل افزایش قیمت ها خبر می دهند. مشتریان هم  از سر ناچاری یا به سمت کالاهای دست دوم سمساری ها و یا در خوش بینانه ترین حالت به سمت خرید کالاهای قسطی گرایش پیدا کرده اند.

با رشد تکنولوژی صنعت لوازم خانگی و یخچال های  هوشمند هم طیف گسترده ای پیدا کرده و تولیدکنندگان زیادی درسراسر دنیا می کوشند تا همگام با گسترش تکنولوژی در جهان، با شرکت های دیگر رقابت کنند و محصولات با کیفت و بهره وری بیشتر همچنین مقرون به صرفه در اختیار مشتریان خود بگذارند.

تا چند سال پیش، در بازار لوازم خانگی یخچال و فریزر، فروشنده‌ها تمایلی به ارائه محصولات ایرانی نداشتند، چون تقاضا برای برندهای ایرانی بسیار پایین بود. به‌باور مردم، لوازم خانگی ایرانی از تکنولوژی‌ روز دنیا عقب بودند. مردم می‌خواستند با خرید لوازم خانگی مدرن و شیک خارجی، علاوه بر بهره‌مندی از امکانات بیشتر، هم وسیله‌های مقاوم‌تری داشته باشند و هم دکوراسیونی زیباتر.

بررسی بازار یخچال و فریزر های موجود در ایران به ما نشان می دهد که یخچال و فریزرهای برند سامسونگ با قیمت ۵۴ تا ۸۶ میلیون تومان در یکی ازجایگاه های یخچال و فریزر های لاکچری یا به عبارت دیگر  نجومی ترین وگران قیمت ترین های بازار هستند.

در ادامه فهرستی از قیمت نجومی یخچال و فریزر در بازار ایران گردآوری شده است:

قیمت سرسام آور یخچال و فریزر ۱۴۰۰/۳/۳ +جدول

منبع:اقتصادنیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    8 11
    نمیدونم چرا ایرانیها اینقدر تجملاتی شدند و ظاهربین میری تو اروپا میبینی طرف تو خونش از یخچالهای قدیمی استفاده میکنه اینها گویا از همه با کلاسترند باید یخچال فریزرهای انچنانی بخرند بابا جیب پسر جوان بیچاره رو بکنید که چند قلم کالای گران رو هم انداختید گردن پسر مفلوک
    • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      2 1
      شما یخچال خوب زیر 30 میلیون پیدا نمیکنی
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    5 1
    نه که خدا رو شکر بقیه چیزها ارزون شده. !؟! باز هم خدا رو شکر
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    8 0
    خدایا به فریاد برس، مرد میدان میخواد آستین بالا بزنه برای خرید جهیزیه
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    9 2
    بنظرتون الان برم خواستگاری..!!؟؟
    • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      2 1
      یه دختر خوب و مومن پیدا کن با 70 -80 تومان راحت اجناس خوب ایرانی بخرین انشاءالله با دولت مسلمان و جهادی که یک ماه دیگه بیاد تا یکی دو سال دیگه یه خونه 100 متری ( مهر اجتماعی ملی هر اسمی ) هم صاحب بشین خدا بزرگه بنده اش را ول نمیکنه هر چند برا امتحان یا گوشمالی مردم کنسرتی مدتی اراذل و اوباش را بر ما حاکم کنه و فشار زیادی ببینیم
    • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      3 0
      آفرین بر شما ۱۷:۰۸
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    3 0
    تیم اقتصادی روحانی ( نیلی - لیلاز ) با ایجاد سرسام آورترین تورم تاریخ ، تا ابد کمر مردم و اقتصاد کشور رو خرد کرد
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    2 0
    یه ۱۰۰ روز به روحانی مجال میدادید همه چیز ارزون میشد!فروشگاه افق روشن و شرکا
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    3 0
    زانوی متکبرت را از گردن ملت بردار! می خواهیم نفس بکشیم ..
  • DE ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    1 2
    حالا اول زندگی حتما باید ساید باشه تو اون خرابه ای که نهایت یک سال بخواد دوام داشته باشه!
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    4 0
    بعد میگن ازدواج کن...
  • DE ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 0
    قیمت سرسام آور یخچال و فریزر امروز دوشنبه ۳ خرداد. الکی یخچال فریزر نخرید برق هی میره هی میاد یخچال فریزت زرتی خراب میشه
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۷
    0 0
    من الان خودم رفتم خواستگاری سه تا لوازم رو برای من تعیین کردند - یکی تلویزیون هستش حالا کیفیت خوب بگیرم باید 15 میلیون تومان پول بدم-یک یخچال هست که بخوام بگیرم حداقل باید 25 میلیون بدم و یک سرویس چوب که مبلمان رو شامل میشه اونم حداقل 10 تا 15 تومان هستش- یه کمد دیواری هم تو خونه زدم 7 و نیم میلیون خرج برداشته -این تورم که میگن پایین هستش و زیر 20 درصده دقیقا از چی حرف میزنه ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس