شکوری

معاون باشگاه پرسپولیس با حضور در جلسه کمیته اخلاق توضیحاتی درباره تجمع هواداران این تیم مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال ارائه کرد.

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس در هفته های اخیر دیدارهای جنجالی را مقابل سپاهان و استقلال برگزار کرد که در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احکام سنگینی را علیه این باشگاه و بازیکنانش صادر کرد.

پس از صدور حکم کمیته انضباطی روز گذشته تعدادی از هواداران پرسپولیس مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال تجمع کرده و در حمایت از این تیم علیه شهاب الدین عزیزی خادم و فدراسیون شعار دادند.

بلافاصله پس از این اتفاقات کمیته اخلاق ابراهیم شکوری، معاون باشگاه پرسپولیس را احضار کرده و در جلسه ای که امروز برگزار شد، درباره تجمع روز گذشته و برخی مطالبی که به تازگی در صفحات مجازی منتشر شده توضیح خواست.

این در شرایطی است که پرسپولیسی ها در روزهای اخیر به احکامی که علیه این تیم صادر شده اعتراض شدیدی داشته اند و احضار شکوری درست یک روز پس از تجمع هواداران مقابل ساختمان فدراسیون و پیش از بازی حساس با ذوب آهن سبب تعجب این باشگاه شده است.

شکوری که قصد داشت برای پیگیری امور تیم پرسپولیس در اصفهان با کاروان این تیم راهی سفر شود به دلیل برگزاری جلسه عصرگاهی در کمیته اخلاق نتوانست با تیمش به اصفهان برود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس