سید ابراهیم رئیسی نمایه

ارگان حزب کارگزاران می‌گوید با وجود تبلیغات اندک و کمرنگ آیت‌الله رئیسی، وی پیشتاز رأی مردمی در نظرسنجی‌هاست.

به گزارش مشرق، روزنامه سازندگی در تحلیل آرا انتخاباتی نوشت:آیت الله رئیسی در زمان ثبت‌نام گفت که باید شرایط تغییر کند و بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند تغییردهنده اوضاع باشند. با این وجود تا این لحظه رئیسی با ثبت‌نام و تشکیل منسجم ستاد و تبلیغ شعارهایش نشان داده که می‌داند دست برتر را دارد؛ هم سبد رأی اصولگرایان را در اختیار دارد و هم این که نماد مبارزه با ناکارآمدی و فساد نشان داده می‌شود.

رئیسی که در سال 96 با شعار دولت کار و کرامت در عرصه انتخابات حاضر شده بود این بار در بیانیه در زمان انتخابات بر موضوع تحول تمرکز داشت. برخی منابع از همان زمان ثبت‌نام تاکید کردند که رئیسی با شعار «مبارزه با فساد» و «دولت کارآمد» در انتخابات حاضر می‌شود.

مشخصا بیش از این که ابراهیم رئیسی اصراری بر نزدیک شدن به اصولگرایان داشته باشد اصولگرایان اصرار به نزدیک شدن به او دارند.

فارغ از تقسیم‌بندی فردی و جناحی در شرایط فعلی رئیسی در نظرسنجی‌ها صدرنشین است. براساس تازه‌ترین نظرسنجی ایسپا در تاریخ 27 تا 30 اردیبهشت ماه رئیسی با اختلاف سی ‌درصدی از دیگر کاندیداها جلوتر است.

در بررسی آرای منفی کاندیداها نیز جهانگیری 21 درصد، لاریجانی 8 درصد، احمدی‌نژاد 6 درصد و رئیسی 4/7 درصد آرای منفی را به خود اختصاص داده‌اند.

سیدابراهیم رئیسی، در هنگام ثبت‌نام در بیانیه‌ای با نفی «تعارفات سیاسی و زد و بندهای جناحی»، گفت که برای رسیدن به «ایران قوی» به «تحول همه‌جانبه و نظام‌مند» نیاز است. او در این بیانیه سیاهه‌ای از انتقادهای شدید خود به عملکرد دولت را این‌گونه آورده است: «ضعف مدیریت اجرایی، تقلیل توجه به آرمان‌های مبنایی یا انحراف از آن، بخشی‌نگری، گم ‌کردن اولویت‌ها، تن ‌دادن به ساختار فرسوده، جهت‌گیری‌های چندگانه و متعارض، بوروکراسی ناکارآمد و مزاحم، سیاست‌زدگی، چشم دوختن به بیرون و تحقیر توان داخلی.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 15
  • امیر PL ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    22 63
    با توجه به اخبار مشرق، جناب رئیسی الان رئیس جمهور ایران هستند، دیگه چرا خطر کرونا رو به گردن بگیریم و بریم رای بدیم؟
    • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      10 3
      بر اساس مطالب بالا (که مربوط به روزنامه حزب کارگزاران است) و بر اساس نظر سنجی ها (که البته تغییر خواهد کرد) آقای ریسی در صدر نظر سنجی ها قرار دارد. کجای این مطلب یعنی ایشان حتماً در انتخابات پیروز خواهند شد؟ ثانیاً شما چرا ناراحت شدید؟ مگر در سایت ها و روزنامه های احتمالاً مورد علاقه شما، همین پیش بینی ها برای پیروزی جناح خودشان درج نمی شود؟ شما هم دوست داری رأی بده دوست نداری نده، ولی بعد از 40 سال از میدان داری موسوی و هاشمی و خاتمی و احمدی نژاد و روحانی، که هیچکدام اصول گرا نبودند و نیستند (حتی احمدی نژاد)، حالا به فرض، آن هم شاید، یک اصول گرا انتخاب شود، خیلی بد می شود؟ ایشان در قوه قضائیه و آستان قدس بد عمل کرد؟ شاید در قوه مجریه هم خوب باشد، خدا را چه دیدی؟
    • سوخته IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      15 3
      این که دیگر نگرانی ندارد مردم دیگر شعور سیاسی شان بالا رفته و فتنه گران بی خواسیت و خائن را در هر دولت ( بنفش ) و هر لباسی شناختن
    • علی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      6 4
      نکته مهم و اساسی برنامه جریان تزویر این است که مردم خصوصا شهرهای کوچک و روستاها و پایین شهرها ناامید شوند و شرکت نکنند تا فقط بالاشهریها را با فریب و سلبریتی بازی تا 12 شب بکشانند پای صندوق تا احتمال پیروزی کاندیدای مدنظرشان بالا رود. پس تکلیف تمام مردم دلسوز وطن خصوصا انقلابیون این است که مردم را به حضور پای صندوق دعوت کنند و قطعا اکثرشان خودبخور به دکتر سید ابراهیم رییسی رای میدهند. یاعلی مدد #حضور_حداکثری #سید_ابراهیم_رییسی
    • روشن IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      9 3
      مشرق نگفته عزیز این نقل قول از یک روز نامه اصلاح طلبه!!!!!!!!!!!!!11 بخون بعد نظر بده!!!
    • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      0 0
      ما کلا شعورمون بالا رفته رای نمیدیم.
    • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      1 2
      شما نیازی نیست از خارج تشریف بیاری رای بدی
    • IR ۰۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      0 0
      هر کاری برای رفتن دار و دسته‌ی شما از دستم برمیاد انجام میدم برای رضای خدا و دوستان خدا. من یک مورچه‌ام که قطره‌ی آبی رو حمل میکنه تا آتش نمرود رو خاموش کنه و اسمش در راستای اراده خدا فریاد بشه بر سر شما فرعونهای این سرزمین. به لطف خدا با تیپا از مدیربت این سرزمین پاک پرتتون میکنیم بیرون ای نجاستهای نشسته بر دامن انقلاب.
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    19 7
    در حالی که همه حواسها به سمت جهانگیری و لاریجانی است پزشکیان داره زیرزیرکی کارشوو می کنه. از فاصله گذاری با دولت و حتی اصلاحاتچی ها تا سفرها و دیدار با بزرگان اقوام و مذاهب و وعده وعیدها و ... . هیچ بعید نیست که لاریجانی و جهانگیری به نفع او کنار بروند.
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      7 0
      نکته جالبی بود. شاید لاریجانی و جهانگیری را برای تخریب شدن و فدا شدن بولد بکنن تا پزشکیان فرد موقر و معقولی به نظر بیاد و معرفی بشه و در نهایت او کاندیدای نهایی چپ ها و اعتدالیون باشه. البته این یه احتمال هست من باب تحلیل جناح رقیب
    • محمد.قم IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      0 0
      خدا از زبونت بشنوه چون پزشکیان فوقش رایی در حد 3-4میلیون خواهد داشت
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    8 9
    کمتر ببند همیشه ببند
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    14 1
    اگر کسی برای تورم، بیکاری و مسکن راه حل ندارد آمدنش خیانت است
  • محمد IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    8 3
    آخه چرا نظر سازی می کنید؟ اصلا ایسپا در بازه 27 تا 30 اردیبهشت نظر سنجی نداشته!!! وقتی میگیم چپ و راست باهم دعوا کنند ابلهانباور کنند همینه. ما مردم از شماها خسته ایم و دنبال جریان سوم، یعنی جریان متخصص و جوان مومن انقلابی مد نظر رهبری هستیم. ما از دکتر سعید محمد حمایت می کنیم.
  • محمد IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    8 3
    مردم از تکرار های چپ و راست خسته اند چه تکرار خاتمی و چه تکرار رئیسی. عموم مردم به‌ویژه جوانان دنبال فرد نخبه و کاربلد و متخصص و مستقل مثل سعید محمد هستند.
  • سوخته IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    6 4
    مرگ خائنانی هم چو کارگزاران اصلاحاتی ها بهاریها امیدی ها و خیلی از اصولگرانی که نامیزان هستند فرا رسیده انشاالله در زبالدان تاریخ دفن می شوند که گویا تا بحال نبودند . درود بر رئیسی
  • فاطمه, IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    10 2
    واقعا متاسفم از اين بد اخلاقي هاي رسانه هاي مدعي اخلاق مثل مشرق چرا سعيدمحمد رو سانسور مي كنيد؟
  • دیده بان GB ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    10 10
    سلام بر ابراهیم
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    6 8
    به کوری چشم براندازان اصلاحات چیان ایندفعه پابرهنه ها دوباره انقلاب می کنند و اداره مملکت را از غرب گدایان میگیرند سلام بر رئیس جمهور مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی
  • سید IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    رئیسی مردخداترسه وسیاست باز وزبانباز نیست انشااالله بی اخلاقیها ودروغگوئیها را نابود میکنه و اراذل را از مناصب دور میکنه
  • حامد IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    1 1
    بغض این جماعت اصلاح طلب وغرب گدا قشنگ انسان رو به یاد زمان اوایل اسلام میندازه که علیرغم اینکه کاملا واضح بود که حضرت علی حق مطلق هستند ولی چه کارها وخیانتها که نکردن.اینا باید بترسن از ابراهیم بت شکن اینا زراندوزی ها کردن ازکیسه انقلاب لازم باشه مثل خوارج خروج هم میکنن.خداانشاالله نقاب از چهره پلیدشون برداره.
  • کارشناس IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    1 0
    همیشه حضور ملت مهم بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس