کد خبر 1220832
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
جشن پیروزی مقاومت در جوار حاج‌قاسم؛ امروز صدای مقاومت در دنیا بلند و قابل احترام است - کراپ‌شده

جشن بزرگ «نغمه‌های آزادی» همایش بازخوانی آرمان فلسطین در انقلاب اسلامی با حضور خالد القدومی نماینده جنبش حماس در ایران و جمعی از مردم در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سیدالشهدای مقاومت برگزار شد.

به گزارش مشرق، عصر امروز جشن بزرگ «نغمه‌های آزادی» همایش بازخوانی آرمان فلسطین در انقلاب اسلامی با حضور خالد القدومی نماینده جنبش حماس در ایران و علیرضا کمیلی دبیر اتحادیه بین‌المللی امت واحده و جمعی از مردم در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سیدالشهدای مقاومت برگزار شد.

خالد القدومی نماینده جنبش حماس در ایران با قدردانی از حضور مردم در جشن پیروزی مقاومت اظهار داشت: سلام مجاهدان غزه را به شما می رسانم، هیچ مبالغه‌ای نیست که اگر ادعا کنیم شما در این پیروزی‌ها شریک هستید.

وی با طرح این سوال که چرا فلسطینی‌ها این اتفاق را یک پیروزی برای خود می‌دانند، عنوان کرد:

معنی پیروزی این است که یا باید دشمن را در اهدافش شکست دهید یا شما عملا در میدان بر او غلبه کنید یا از نظر روحی آغازی بر پایانش را رقم بزنید.

نماینده جنبش حماس در ایران افزود: امروز مقاومت مردم فلسطین توانسته سه پیروزی را به‌دست آورد اولا توانست دشمن را شکست دهد حتی یک صهیونیست حقیر نتوانست وارد مسجد الاقصی شود و بدون اینکه چیزی به‌دست آورد یکطرفه از میدان درگیری دوطرفه خارج شد.

القدومی با اشاره به ناکام ماندن رژیم صهیونیستی در ترور رهبران مجاهد فلسطینی افزود: در رسانه‌ها اعلام کرد به تونل‌های زیرزمینی حماس دست یافتیم اما نشد اعلام کرد به جنگ زمینی وارد می‌شود اما نشد و نتنها موضع خود را پس گرفتند بلکه گفتند به هیچ وجه دنبال آن نبودند.

وی تصریح کرد: مقاومت اول توانست اهداف دشمن را به زمین بزند و دوم توانست پیروزی را همراه خود کند و خشم رژیم اشغالگر را بالا ببرد و فقط با موشک‌های مقاومت، مفاهیم شهامت و شهادت و با شکستن دروغ‌های دشمن این اتفاق نیفتاد بلکه مفهومی شامل برای مقاومت همه اینها را رقم زده است.

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه ما یک بحث عاطفی نداریم بلکه درباره یک موفقیت عملی در میدان مقاومت داریم صحبت می‌کنیم، بیان داشت: و این تاکید بر آیه قرآن دارد.

خالدالقدومی گفت: این خیلی مهم است با قدرتی در این ابعاد درگیر شده و این همه کشته می‌گیریم که این در میدان اهداف محقق می‌شود و عناوین موشک‌های مقاومت، موفقیت نظامی علنی علیه ادعاهای امنیتی رژیم صهیونیستی است و به گفته تحلیل‌گران خودشان دچار شوک شدند.

وی با بیان اینکه یک چالش امنیتی واقعی در ارتباط با دقت موشک‌های مقاومت در رژیم صهیونیستی اتفاق افتاده است، گفت: ساخت موشک‌های مقاومت با تجهیزات بومی است، حاج‌قاسم این تجربه و فناوری را به فلسطینی‌ها منتقل کرد و کسانی که با حاج‌قاسم کار کردند، می‌دانند اگر می‌خواهید هدف متغیر را بزنید نیازمند تجهیزات ماهواره‌ای و... است اما آنچه در جنگ ۱۲ روزه اتفاق افتاد جز کرامت و معجزه الهی نیست.

نماینده جنبش حماس در ایران خاطرنشان کرد: امروز چشم در برابر چشم و دندان در برابر دندان است و این معادله جدید ما است، اقدامات نیروهای نظامی با گروه‌های مردمی و جوانان تکمیل شد و این شعارهای جوانان در قدس بود که تقاضا می‌کردند از عزت ما دفاع کنید و مقاومت وارد شد و از عزت و ناموس آنها دفاع کرد.

وی گفت: اهداف دشمن را شکست دادیم و در دنیا این صدا را بلند کردیم که مقاومت بلند و قوی و قابل احترام است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس