کد خبر 1220755
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۴
سهام شهروند

شهردار تهران با اشاره به افتتاح شعبه‌های جدید شهروند گفت:‌ عرضه سهام شهروند در فرابورس علاوه بر انضباط مالی تأمین منابع و اعتبار برای شهروند را به همراه دارد.

به گزارش مشرق، پیروز حناچی شهردار تهران در مراسم افتتاح فروشگاه شهروند شعبه سهروردی اظهار داشت: عرضه سهام شهروند در بورس از روش‌های معقول برای اعتبار شهروند، اصلاح ساختار نهادهای عمومی وابسته و تأمین منابع است.

وی افزود: بسیار یاز زیرمجموعه شهرداری در آینده وارد بورس می‌شوند و قابلیت انتشار در بورس را خواهند داشت از جمله روزنامه شهروند که در نوبت است و به زودی سهام آن عرضه خواهد شد.

شهردار تهران ادامه داد: عرضه سهام فروشگاه‌های شهروند همچنین به انضباط مالی و منافع سهامداران کمک می‌کند و بر همین اساس به زودی در فرابورس عرضه خواهد شد.

حناچی اعلام کرد:‌به زودی سه شعبه جدید دیگر شهروند هم افتتاح خواهد شد و بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی‌ شده توسعه ۱۲۰ درصدی در زمان سه ساله برای فروشگاه‌های شهروند خواهیم داشت که این موضوع در محدوده تهران و البرز و بقیه کلانشهرها هم پیش‌بینی شده است.

وی همچنین در جمع خبرنگاران در مورد ماجرای عرضه بی‌کیفیت گوشت در یکی از مراکز شهروند و انتقاد یکی از اعضای شورای شهر گفت:‌شرکت‌هایی محصولاتی را ارائه می‌کنند و کنترل کیفیت محصولات به صورت کامل انجام می‌شود.

شهردار تهران از افتتاح دو ایستگاه جدید مترو در هفته آینده با حضور رئیس‌جمهور خبر داد و گفت:‌امسال هم بنا داریم به تعداد ایستگاه‌های افزوده مشابه سال قبل برای سال جاری هم افتتاحیه داشته باشیم.

حناچی در مورد تبلیغات مربوط به انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری گفت: فضای تبلیغات برای انتخابات ریاست جمهوری را سازمان زیباسازی فراهم می‌کند ولی برای تبلیغات شورای شهر هنوز صحبت‌ها انجام نگرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • 1 IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    شهروند هم در صف فروش فرابورس بعداز عرضه
  • اسماعیل IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    همش کیسه میدوزند واسه پول مردم
  • مهدی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    خدا هم در این دنیا و هم در اون دنیا خار و ذلیلتون کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس