کد خبر 1220737
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

بیش از یک سال از همه‌گیری ویروس کرونا در جهان گذشته است. ویروسی که همه جوانب زندگی افراد یک جامعه را تحت تاثیر قرارداد، ولی ما همچنان شاهد تلاش ایثارگران جامعه پزشکی و پرستاری هستیم. ایثارگری و گذشت مفهوم زیبایی است که همواره اطرافمان می‌بینیم و پر از حس خوب می‌شویم. گذشت را می‏‌توان در روح بلند و بزرگ خانواده‌هایی که عزیزانشان دچارمرگ مغزی شده‌اند و اقدام به اهدا‏عضو می‏‌کنند هم دید.

روز ۳۱ اردیبهشت روز ملی اهدا عضو نامیده شده است. در این راستا برای ترویج فرهنگ، ترغیب افراد و اطلاع‌رسانی بهتر گروه وطن‏‌زرین با همکاری مشترک شرکت همایش فرازان و هماهنگی با بیمارستان مسیح دانشوری اقدام به راه‌اندازی پویش #اهداکننده_باش کردند.

در گردهمایی "کلاب مدیران تاثیرگذار"‌ مدیرعامل گروه صنعتی وطن‌‏زرین، جناب دکتر محمد وطن‌‏دوست در سخنرانی خود اشاره کردند: اهدای عضو هرچند سخت و تلخ برای خانواده‌هایی است که عزیزانشان را از دست دادند، در عین حال یکی از بی‏‌ریاترین اعمالی‏‌ست که اشک شوق و طعم شیرین دوباره زندگی را به افراد منتظر در صف پیوند می‌‏بخشد. ما در گروه وطن‏‌زرین آغازگر جنبش اهدا‏عضو، از کلیه همکاران خود دعوت کردیم تا با ثبت نام و دریافت کارت اهدا‏عضو سهم کوچکی در این امر خیر داشته باشند.

همچنین جناب دکتر سپهر تاروردیان، مدیر‏عامل شرکت همایش فرازان افزودند: کما و مرگ مغزی متفاوتند، باید بپذیریم که اهد‏ا‏عضو برای خانواده‌ها بسیار دشوار است پس بهتراست با دریافت کارت اهدا‏عضو به خانواده‌هایمان کمک کنیم تا با دانش عمیق‏‌تری نسبت به این موضوع تصمیم‏‌گیری کنند.

طبق آمار اعلام شده در همایش پنجمین سال تاسیس "کلاب مدیران تاثیرگذار" که با حضور جمعی از مدیران عامل برتر کشور برگزارشد، بیش از ۵۰۰ نفر از این دو مجموعه اقدام به ثبت‏‌نام و دریافت کارت اهدا‏عضو کردند.

در ادامه این مراسم جناب دکتر وطن‏‌دوست با ابراز تقدیر و تشکر از جایگاه ویژه شرکت همایش فرازان در جهت آموزش افراد، از کلیه مدیران حاضر در همایش دعوت کردند تا با اطلاع‏‌رسانی و ایجاد انگیزه به کارکنان خود به پویش #اهداکننده_باش بپیوندند.

سفیرانی که پیشگام هدیه زندگی به دور از چشم کرونا هستند.

https://www.aparat.com/v/X53ZW

https://www.hamayeshfarazan.org/

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس