کد خبر 1220580
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
اعتراف تاریخی لیبرمن به شکست اسرائیل در برابر مقاومت فلسطین

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی برای اولین بار به شکست این رژیم برابر مقاومت فلسطین اعتراف کرد.

به گزارش مشرق به نقل از الجزیره، «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» برای نخستین بار در تاریخ صهیونیست‌ها اعتراف کرد که در درگیری‌های اخیر مقاومت فلسطین پیروز شده و اسرائیل نتوانست اهداف خود را در حمله به غزه محقق کند.

لیبرمن گفت که شکست اسرائیل در تصویری که قصد داشت از خود در برابر جهان عرب به نمایش بگذارد تاثیر منفی گذاشته است.

وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی در ادامه با انتقاد تند از آتش‌بسی که بعد از ۱۱ روز تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه انجام شده و سیاستمداران صهیونیست آن را یک توافق شرم آور توصیف می‌کنند به شکست رژیم اشغالگر در برابر مقاومت فلسطین اعتراف کرد.

رئیس حزب اسرائیل خانه ما پس از اعلام آتش بس میان رژیم صهیونیستی و فلسطینیان با انتشار توئیتی نوشت، حماس چند سال دیگر دوباره آتش به پا خواهد کرد و ما در معرض یک عملیات دیگر قرار می‌گیریم.

چند روز قبل نیز لیبرمن با بیان اظهارات تندی علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و انتقاد از پیامدهای حمله اسرائیل به غزه اعتراف کرد که اسرائیل در این جنگ شکست خورده است.

وزیر جنگ سابق رژیم اشغالگر صهیونیستی طی مصاحبه با شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم گفت، من اینجا هستم تا درباره یک مسئله‌ مهم صحبت کنم و آن امنیت اسرائیل است. همه این عملیات‌ها غیر ضروری بوده و در نهایت حماس پیروز خواهد شد.

وی تاکید کرد، حماس موفق شد یک جبهه داخلی جدید در اسرائیل به وجود بیاورد و افکار عمومی فلسطین را به کنترل خود درآورد.

این مقام صهیونیستی تصریح کرد، ما چه کرده‌ایم؟ ما یک «دولت پیشرفته» (رژیم صهیونیستی) را فلج کردیم و می خواهم سوال کنم تصویر ما در برابر جهان عرب چگونه خواهد بود.

همچنین پیش از این لیبرمن صراحتا اعتراف کرده بود که اگر وضعیت اسرائیل در برابر حماس اینگونه است شرایطمان مقابل ایران و حزب‌الله چگونه خواهد بود.

کارشناسان معتقدند که این سخنان لیبرمن اولین اعتراف وی به شکست در برابر مقاومت فلسطین در تاریخ جعلی رژیم صهیونیستی است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجتبی از زنجان IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    5 0
    درسته آقای لیبرمن ارتش اسراییل کامل که نه اما تا حدودی مغلوب شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس