برآوردهای اسرائیل درباره قدرت موشکی شاخه نظامی «حماس» اشتباه بود

یک روزنامه صهیونیستی اذعان کرد که برآوردهای دستگاه های امنیتی رژیم صهیونیستی از قدرت موشکی شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» اشتباه بوده است.

به گزارش مشرق، روزنامه صهیونیستی «هاآرتض» به قدرت موشکی مقاومت فلسطین اذعان کرد. این روزنامه صهیونیستی در گزارشی اذعان کرده است که تل آویو درباره قدرت موشکی گردان های عزالدین قسام دچار اشتباه محاسباتی شده است.

بر اساس این گزارش، این روزنامه صهیونیستی در گزارش خود تأکید کرده است: برآوردهای اسرائیل پیش از جنگ نشان می داد که حماس به هیچ وجه آماده درگیری نیست. با این حال، آنچه که اتفاق افتاد عکس این مسأله را ثابت کرد و موشک های زیادی به سمت مواضع اسرائیل شلیک شد.

گفتنی است، روز گذشته «ابو عبیده» سخنگوی گردان‌های «عزالدین قسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس در سخنانی تصریح کرد: در جریان نبرد شمشیر قدس، گروه‌های مقاومت شکست سختی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کردند. مقاومت فلسطین با هدف دفاع از قدس و مسجدالاقصی وارد نبرد مذکور شد.

از سوی دیگر، «نصر الشمری» معاون دبیرکل این جنبش مقاومت اسلامی تأکید کرد: نبرد «شمشیر قدس» موازنه قدرت را به نفع گروه‌های مقاومت فلسطین تغییر داد. معاون دبیرکل نجباء عراق تأکید کرد: می‌توان گفت که گروه‌های مقاومت فلسطین در جریان نبرد شمشیر قدس، موازنه قدرت را بازطراحی کردند. گروه‌های فلسطینی نه تنها از ملت خود که از عزت و کرامت امت اسلامی دفاع کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس