کد خبر 1220143
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸
ضرر ۲۰ میلیاردی انصاری‌فرد به پرسپولیس

تنها در بخشی از پرونده‌های دوران مدیریت انصاری‌فرد، پرسپولیس متحمل ۲۰ میلیارد ضرر شده است.

 به گزارش مشرق، در دوران مدیریت محمدحسن انصاری‌فرد، پرسپولیس با ضررهای زیادی روبه‌رو شد. از جمله این ضررها می‌توان به عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس اشاره کرد. این سرمربی از پرسپولیس ۷۰۰ هزار دلار طلبکار است و با احتساب دلار ۲۳ هزار تومانی، سرخپوشان باید بیش از ۱۶ میلیارد به وی پرداخت کنند.

سرمربی آرژانتینی در ۱۱ تیرماه ۱۳۹۸ با پرسپولیس عقد قرارداد انجام داد و پس از شش ماه به دلیل عدم دریافت دستمزدش با ناراحتی ایران را ترک کرد. کالدرون در تعطیلات نیم فصل تیم را صدرنشین تحویل داد و از ایران خارج شد.

*پرونده مهاجم نیجریه‌ای
دومین ضرر پرسپولیس در دوران انصاری‌فرد مربوط به کریستین اوساگونا است. این مهاجم نیجریه‌ای در ۲۳ دی ماه ۱۳۹۸ به جمع سرخ‌پوشان پیوست؛ اما در کل فصل تنها یک گُل به ثمر رساند. تنها گل اوساگونا در هفته آخر مقابل سایپا به ثمر رسید.

این بازیکن در دربی تهران یک ساعت در زمین حضور داشت و فقط یک شوت در چارچوب داشت. بعد از جدایی وی قرار بود بقیه مطالباتش به سرعت به وی پرداخت شود. با این همه اوساگونا تا امروز از پرسپولیس ۱۰۰ هزار دلار طلبکار است! با این حساب سرخ‌پوشان باید به این بازیکن ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان پرداخت کنند.

*مهاجم جنجالی و بدقول پرسپولیس

آنتونی استوکس ۵ بهمن ۱۳۹۸ به پرسپولیس پیوست و تنها سه بازی به میدان رفت. این مهاجم ایرلندی پرماجرا و پرحاشیه بعد از دیدار دوم این تیم در لیگ قهرمانان آسیا برابر الشارجه به تهران بازنگشت و در ادامه ماجرای بین طرفین به شکل گیری پرونده ای در فیفا منجر شد.

پیش از عقد قرارداد سرخ‌پوشان با استوکس بارها به انصاری‌فرد هشدار داده شد که این بازیکن سابقه خوبی در تعهد به قراردادهایش ندارد. در نهایت پرسپولیس و استوکس قرارداد امضا کردند و ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ باشگاه پرسپولیس به طور رسمی از فسخ قانونی قرارداد این بازیکن خبر داد. با این وجود باشگاه پرسپولیس باید به این بازیکن هم پول پرداخت کند. این سه پرونده تنها بخشی از ضررهای میلیاردی پرسپولیس در دوران محمدحسن انصاری‌فرد است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • Omid NL ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    10 3
    کسی که پست مدیر عاملی به انصاری فرد داده مقصر اصلی است همه برادران انصاری فرد را میشناسند که چقدر نالایق و منفعت طلب هستند سفره ای از بیت المال پهن است و دور هم خوش میچاپن ۷۹۴۹
  • تاج اصیل اریایی IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    11 6
    از لباسهای برند 20میلیونی محمد حسن انصاری فرد هم جانا سخن می گفتی بعد هم هر چه به استوکس هنر پیشه فیلمهای مستهجن پرداخت شود خوبه و مشکلی ندارد چون شغل استوکس لنگییا را به یا گذشته خود و ریشه خود می اندازد و باعث تجدید خاطره می شود چیز علی عبده
    • پرسپولیس IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      4 9
      بی ریشه و بی اصل و نسب شماها هواداران منحوس تیم کثیف و لجن کاج و استفراغ هستین
    • دلواپس IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      1 5
      نکنه تو تو همون چیز علی عبده کاشته و رو خشت افتادی که اینقدر اطلاعات داری و سوزت گرفته. راستی فامیلیت چیه؟
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    9 1
    سلام واقعا چراکسی این مدیران نالایق رومحاکمه نمیکنه که دری عبرت برای بقیه مدیران بشه ...
  • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 5
    بقیه خوب بودن فقط انصاری بد بوده
    • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
      2 0
      برادران انصاریفر اصلا مدیر نبودن و نیستن. ادای خوبارو درمیارن.
  • IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 0
    به داد این فوتبال برسید یک مشت مدیران نا لایق از بین بردن فوتبال ایران را یک مشت ادم بی سواد میان مدیریت ابی وقرمز میشوند هیچی حالیشون نیست اصغر جوشقونی
  • Nima PL ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    2 3
    پرسپولیس را اگر ترکیه داشت، تا الان 10 بار قهرمان آسیا/اروپا شده بود اما کشور ما یک مشت مدیر نالایق و اختلاصگر میزارن بالای سر تیم ها...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس