کد خبر 1219873
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶

ثبت‌نام و برگزاری آموزش‌های صوتی و تصویری مجازی نکته و تست برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم و داوطلبان آزمون سراسری سال 1400

قابل توجه کنکوری‌ها و دانش‌آموزان پایه دوازدهم، شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور در خدمتی جدید نسبت به برگزاری آموزش‌های صوتی و تصویری مجازی نکته و تست اقدام نموده‌ است. اطلاعات بیشتر از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی، به نشانی  www.sanjeshserv.ir  قابل دسترسی است.

یک گام جلوتر از دیگران باشید!

ثبت نام برای آموزش‌های صوتی و تصویری مجازی نکته و تست بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی، به نشانی  www.sanjeshserv.ir  آغاز گردیده است. این کلاس‌ها برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم و داوطلبان کنکور سراسری سال  1400 شامل دروس تخصصی دو گروه علوم ریاضی و فنی و علوم تجربی برگزار می شود.

 از مهمترین مزایای این آموزش‌ها می‌توان به آموزش مفهومی مطالب، حل تست‌های نکته‌دار، آموزش و ارائه راه حل‌های کوتاه به صورت مجازی طی جلسات منظم در 8 تا 11 جلسه و ارائه جزوه‌های خلاصه درس به صورت فایلpdf  اشاره نمود تا داوطلبان با آمادگی کامل در آزمون سراسری سال 1400 شرکت نمایند.

دانش آموزان  برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از جزئیات این آموزش‌ها به پایگاه اینترنتی شرکت تعاونی خدمات آموزشی به نشانیwww.sanjeshserv.ir  و کانال تلگرامی به آدرس @sanjesheducationgroup مراجعه نمایند.‌

شماره تماس : 42966-021

روابط عمومی

شرکت تعاونی خدمات آموزشی

کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور

یک گام جلوتر از دیگران باشید!


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس