مذاکرات وین

نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت‌های ایران و ۱+۴ و نماینده اتحادیه اروپا دقایقی قبل در گرندهتل شهر وین پایتخت اتریش آغاز شد.

به گزارش مشرق، نشست کمیسیون مشترک برجام با حضور هیأت‌های ایران و ۱+۴ (آلمان، فرانسه، روسیه، چین و انگلیس) و نماینده اتحادیه اروپا دقایقی قبل در گرند هتل شهر وین پایتخت اتریش آغاز شد.

  «انریکه مورا» معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا ریاست این نشست را برعهده دارد و سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران نیز به عنوان ریاست هیأت ایرانی در نشست مذکور شرکت کرده است.

عراقچی امروز در این باره گفت: در دو هفته گذشته که دور چهارم مذاکرات بود، به نظرم پیشرفت‌های خوبی انجام شده و چند موضوع کلیدی مانده که نیاز به بررسی بیشتر و تصمیم‌گیری در پایتخت‌ها است که امیدواریم در چند روز آینده صورت بگیرد و در دور بعدی که برای مذاکرات خواهیم آمد، بتوانیم درباره آن مسائل ان‌شاءالله به یک جمع بندی برسیم.

اتحادیه اروپا هم در بیانیه‌ای اعلام کرد که بازگشت احتمالی آمریکا به برجام و بررسی چگونگی تضمین اجرای کامل و مؤثر توافق هسته‌ای ایران محور گفت‌وگوهای امروز طرف‌های برجام خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 0
    شرم کن ودست از گدائی بکش وبرگرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس