پرسپولیس

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: درباره بازی سپاهان و پرسپولیس به یک نتیجه واحدی رسیده‌ایم اما کل مسائل روز پنجشنبه جمع‌بندی می‌شود.

به گزارش مشرق، رضا جاودانی پس از برگزاری جلسه امروز کمیته انضباطی با حضور مدیران سه باشگاه پرسپولیس، استقلال و سپاهان اظهار داشت: جلسه ای با حضور مدیران عامل سه باشگاه برگزار شد و طبق همین موضوع گزارشی تهیه شد. درباره مسائل انضباطی و اتفافاتی که این هفته ها در لیگ برتر حاکم شده است صحبت کردیم. جلسه کلی بود که توقعات رکن قضایی فدراسیون از سه باشگاه بزرگ که در  در جدول هستند را مطرح کردیم. در هفته‌های پایانی باید چه مسائلی باشد. باشگاه گلایه های درستی داشتند و ایده‌هایی دادند.

به باشگاه ها گفتیم برای خود سخنگو انتخاب کنید

وی افزود: جلسه خروجی خیلی خوبی هم داشت. قرار شد به همه باشگاه‌ها ابلاغ‌هایی شود و سخنگو داشته باشند تا موضع باشگاه را اعلام کنند. اگر فرد دیگری از باشگاه‌ها صحبت کند مسئولیتش با خود باشگاه است زیرا طبق مقررات انضباطی، باشگاه مسئول برخی مشکلات حقوقی است که احتمال دارد به وجود بیاید. به همین دلیل گفتیم یک نفر را به عنوان سخنگو تعیین کنند تا موضع باشگاه را درباره موضوعی که به وجود می آید اعلام کند.

رئیس کمیته انضباطی برای دستور موقت مکلف نشده است

عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره دلیل صادر نشدن دستور موقت توضیح داد: ماده ۱۰۰ آئین نامه انضباطی می‌گوید ضرر جبران ناپذیری وارد شود یا مسئله امنیتی باشد رئیس کمیته انضباطی اختیار صدور دستور موقت دارد و این ماده نگفته مکلف است.

درباره بازی سپاهان و پرسپولیس به نتیجه واحد رسیدیم

جاودانی درباره زمان صدور رای احکام بازی دربی و دیدار سپاهان و پرسپولیس گفت: احکام در این جلسه صادر نمی‌شود. پنجشنبه جلسه دیگری با حضور خاطیان دربی برگزار می‌شود. پس از صحبت‌های آنها به یک جمع بندی رسیده و نتیجه را اعلام می‌کنیم. درباره بازی سپاهان و پرسپولیس به یک نتیجه واحدی رسیده‌ایم اما کل مسائل روز پنجشنبه جمع‌بندی می‌شود.

اگر شکایت استقلال از آل کثیر به لحاظ شکلی درست باشد وارد ماهیت آن می شویم

وی درباره اینکه آیا باشگاه استقلال پس از دربی  از فرشاد فرجی و عیسی آل کثیر شکایت کرده است، توضیح داد: موظف هستیم هر شکایتی بیاید ابتدا از لحاظ شکلی بررسی کنیم که آیا از مسیر درست مطرح شده است. مثل اینکه هزینه دادرسی پرداخت شده است. تمام این موارد را بررسی می‌کنیم و اگر از لحاظ شکلی درست بود وارد ماهیت شکایت می‌شویم. امکان دارد وقتی وارد ماهیت می‌شویم متوجه شویم شکایت درست نیست. برای هر شکایتی لازم نیست دستور موقت صادر شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    1 2
    اصلا شکایت نمی خاد حرکت ال کثیر بدون شکایت باید رسیدگی شود
    • IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      1 0
      یک سوال دارم ازکمیته انظباطی چراتیمهاوباسگاهای خاطی مثل سپاهان فولادواستقلال راجریمه نمی‌کنید اگرکارهایی که این سه تا تیم توی این چندفصل انجام دادن راجریمه میکردیدحال وروزفوتبالمان اینجوری نمیشدتیمهای دیگه تخلف میکنند پرسپولیسیهارامحروم وجریمه میکنند
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    3 0
    مرگ بر فدراسیون ابی سوراخ
  • yadola15@gmail.com IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    1 0
    ایمل بزنید شما که بلد هستید
  • رضا IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 0
    عادیه حرکت ژاوی رو دیدید .مگه کیسه بالاتر از اسپانیایی ها می باشد. خبری در راه است ششتقلال رییس دپارتمان داوری لندن شده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس