کد خبر 1219073
تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۱
محمدرضا خباز

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی گفت: اگر کاندیداهای اصلاح‌طلب تأیید نشوند، نهاد اجماع‌ساز از میان اصولگرایان باقی مانده یک نفر را انتخاب می‌کند.

به گزارش مشرق، عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی می گوید اگر نامزد جبهه اصلاحات تائید صلاحیت نشود؛ گزینه نیابتی روی میز قرار می گیرد.

خبرگزاری مهر گفت‌وگویی با محمدرضا خباز عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی انجام داده است که بخش‌های مهم آن در ادامه می‌آید.

جریان اصلاح‌طلب فقط جهانگیری را ندارد

- اگر شما مروری بر گذشته داشته باشید، عموماً این دو جریان حضور داشتند، یا افرادی که فراجناحی بودند مانند مرحوم هاشمی و رهبر انقلاب که رئیس‌جمهور شدند و بالاتر از یک جریان سیاسی بودند.

- اکنون هم جریان اصلاح‌طلب فقط آقای جهانگیری را به تنهایی ندارد و حدود ۸ نفر از اصلاح‌طلبان کاندیدا شدند و بعد از تأیید شورای نگهبان، نهاد اجماع‌ساز روی اینها برنامه‌ریزی می‌کند.

نامزد اصلاحات تأیید نشود از نزدیک‌ترین فرد به اصلاح‌طلبان حمایت می‌کنیم

- در حال حاضر کاندیدای اصلاح‌طلبان هنوز مشخص نیست که ما آن را منحصر به فرد کنیم.

- اگر همانند ادوار مختلف در اصلاح‌طلبان هیچ فردی تأیید نشد، باز هم نهاد اجماع‌ساز تصمیم می‌گیرد که در میان اصولگرایان باقی مانده کدام یک به اصلاح‌طلبان نزدیکتر است.

- همین اتفاق برای آقای روحانی افتاد. آقای روحانی اصولگرا و جز جامعه روحانیت مبارز تهران بود اما شورای عالی اصلاح طلبان وقتی به این جمع بندی رسیدند که تفکرات ایشان به اصلاح طلبان نزدیک است، تصمیم گرفتند گرد شمع آقای روحانی جمع شوند و ایشان در مرحله اول انتخاب شد و انتخابات به مرحله دوم نرفت.

انتخابات حداکثری هم در درون و هم بیرون برای ما مفید است

- در این دوران کار همه ما ترغیب و تشویق مردم به حضور پای صندوق‌های رأی است.

- ما به این نتیجه رسیدیم انتخابات حداکثری هم در درون و هم بیرون برای ما مفید است.

- در درون انسجام داخلی به وجود می‌آورد و امنیت را افزایش می‌دهد و در بیرون هم آثار بسیار مثبتی از جمله اینکه دشمنان از توطئه و طمع در مورد کشور ما دست بردارند، دارد.

اول به نظام و کشور می‌اندیشیم، بعد به موفقیت خود!

- اصلاً ما به باخت نباید فکر کنیم. اصلاح‌طلبان اول به نظام و کشور می‌اندیشند و بعد به موفقیت خود.

- اگر انتخابات حداکثری بود و کاندیدای ما رأی آورد به دو هدف رسیدیم و اگر کاندیدای ما رأی نیاورد، به یک هدف خود یعنی انتخابات حداکثری رسیدیم.

- برد و باخت جای نگرانی ندارد زیرا کار سیاسی همین است و یک دور آدم قرار است ببرد و یک دور ببازد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عباس IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    مرگ بر اصلاحات
  • FR ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    فیلم بازی نکنید از اول هم نامزد شما معلوم بود حالا دیگه خباز هم التیماتوم می‌دهد !
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 0
    این یارو وقتی استاندار سمنان بود برای پاچه خواری رئیس دولت خونه پدری ایشون رو چقدر زیبا درست کرد و کلی خرجش کرد و یه روبانم جلو درش گذاشت و پاره کردن و کف زدن و شادی کردن و شیرینی خوردن و چه بساطی راه انداختن که بیا و ببین. تا این اخلاق چاپلوسی هست مملکت پیشرفت نخواهد کرد ولو هزار سال دیگه
  • سعید IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    اصلاح طلبان اگه پشت کاندید خودشون (پزشکیان، جهانگیری، شریعتمداری) قرار نگیرند و پشت لاریجانی باشن ،فاتحه اصلاحات خونده میشه و فراموش خواهند شد چنانچه هر کدام از این سه نفر تایید شوند اصلاحات باید پشت کاندیدای خودشون باشن از بین جهانگیری و لاریجانی یک نفر به دور بعد صعود میکنه و رای جهانگیری بیشتر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس