کد خبر 1218494
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳
خسروی: احتمال تکرار دیدار سایپا و پیکان وجود دارد

پیشکسوت داوری فوتبال ایران گفت: با توجه به انجام ۶ تعویض از سوی تیم پیکان در دیدار مقابل سایپا به اعتقاد من و طبق تجربه‌های این‌چنینی این دیدار باید تکرار شود.

به گزارش مشرق، علی خسروی در خصوص انجام ۶ تعویض از سوی تیم پیکان در دیدار مقابل سایپا، گفت: قانون در خصوص این مساله شفاف توضیح نداده اما پیش‌بینی من این است که بازی تکرار خواهد شد.

وی در خصوص احتمال سه بر صفر شدن این مسابقه ادامه داد: قانون از سه بر صفر حرفی نزده اما با توجه به تجربه شخصی و اتفاقات مشابهی که در اروپا رخ داده احتمال تکرار بازی را می‌دهم.

پیشکسوت داوری فوتبال کشور در خصوص اینکه در بروز چنین اتفاقاتی چه کسی مقصر است، گفت: داور چهارم و نماینده فدراسیون مقصر بودند و ای کاش «احمد محمدی» داور خوب اصفهانی به جای اینکه از آن فاصله دور پنالتی بگیرد به تعویض‌ها دقت می‌کرد تا چنین اشتباهی را مرتکب نشود.

بیشتر بخوانید:

واکنش مدیر پیکان به انجام ۶ تعویض در یک دیدار

وی در پاسخ به این سئوال که آیا پنالتی اعلام شده به سود تیم پیکان درست بوده، تصریح کرد: به اعتقاد من داور باید خطای مهاجم پیکان را اعلام می‌کرد و تصمیم اولیه «اشکان خورشیدی» درست بود و نباید به حرف کمک چهارم خود گوش می‌کرد.

خسروی در خصوص افزایش اعتراض به داوری‌ها، گفت: از نظر فنی این اعتراض‌ها گاهی اوقات می‌تواند به حق باشد اما امیدوارم حاشیه‌ها در فوتبال ایران کمی کنترل شود.

در دیدار روز گذشته تیم‌های پیکان و سایپا تیم پیکان یک تعویض بیشتر از حد مجاز انجام داده است. این دیدار که روز گذشته با نتیجه ۲ بر یک به سود پیکان به پایان رسید با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    داوران اصفهاني فقط به درد حاشيه ميخورن مثل بازيكنانشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس