تیمور غیاثی: مسابقه مشخص می‌کند احسان حدادی چند مرده حلاج است

پیشکسوت دوومیدانی می‌گوید احسان حدادی در ماه‌های آینده در چند مسابقه شرکت می‌کند و وضعیت آمادگی‌اش برای حضور در المپیک توکیو مشخص خواهد شد.

به گزارش مشرق، تیمور غیاثی، پیشکسوت دوومیدانی به وضعیت این رشته در آستانه بازی‌های توکیو اشاره و بیان کرد: دوومیدانی مشغول کار خود است و تا جایی که اطلاع و نظارت دارم، فدراسیون تمام تلاش خود را می‌کند که مجوز انجام مسابقات را بگیرد چون در دو ماه آینده بازی‌های المپیک برگزار می‌شود و هنوز برخی از ورزشکاران برای خود شانس کسب ورودی قائل هستند. 

او افزود: آقای حدادی و تفتیان که سهمیه را بدست آورده‌اند و اردوهای خود را در خارج از کشور پیگیری می‌کنند. چند اردوی داخلی هم در حال برگزاری است و تعدادی ورزشکار برای خود شانس سهمیه المپیک قائل هستند که فدراسیون از آنها حمایت می‌کند. مسابقات قهرمانی کشور هم اوایل خرداد ماه در اراک برگزار می‌شود. این موضوع هم نویدی برای استان‌هاست که امکانات بهتری بگیرند و به خوبی کار کنند و هم برای ورزشکاران که شانس خود را برای ثبت رکوردهای مناسب امتحان کنند. 

بیشتر بخوانید:

مصدومیت شدید احسان حدادی در آمریکا

این پیشکسوت دوومیدانی در مورد شانس دوومیدانی‌کاران برای کسب ورودی و افزایش سهمیه‌های ایران در المپیک گفت: پیرجهان شانس کسب سهیمه سوم را دارد اما رسیدن به سهمیه‌های دیگر سخت است. امیدوارم کسب کنند چون ما دوست داریم ورزشکاران زیادی در توکیو داشته باشیم اما متاسفانه شرایط از قبل درست نبود و آقای صیامی از زمانی که آمده در حال جمع و جور کردن شرایط است. 

غیاثی در مورد وضعیت احسان حدادی برای حضور در المپیک گفت: روز گذشته با دبیر فدراسیون صحبت کردم گویا مربی این ورزشکار دو گزینه را مطرح کرده که یا در آمریکا درمان کند و از همان جا به المپیک برود یا به ایران برگردد که با نظر کمیته ملی المپیک و فدراسیون دوومیدانی به ایران برمی‌گردد. البته مشکل دیسک کمر این ورزشکار شدید نیست و تا جایی که اطلاع دارم از وضعیت راضی است. احسان حدادی کارش را بلد است و کمیته ملی المپیک و فدراسیون از او حمایت می‌کنند. 

او در ادامه بیان کرد: ورزشکار در کنار صدمات زندگی  می‌کند و با امید جلو می‌رود. وضعیت دیسک کمر آقای حدادی هم حاد نیست و با فیزیوتراپی حل می‌شود. مقداری آسیب دیده و برای ورزشکاری که مدام تمرینات سنگین انجام می‌دهد، طبیعی است. آقای حدادی در یکی دو ماه آینده در چند مسابقه شرکت می‌کند که آن زمان مشخص می‌شود که چند مرده حلاج است.

غیاثی در پایان خواستار حمایت رسانه‌ها از ورزشکاران در آستانه بازی‌های توکیو شد و گفت: امیدوارم در مدت کوتاه باقی مانده تا المپیک رسانه‌ها به حمایت خود از دوومیدانی ادامه بدهند و ورزشکاران را دلگرم کنند، یعنی برایشان آیه یاس نخوانند که از نظر روحی و روانی افت کنند. تشویق کنند و امیدواری بدهند که قدم خیری خواهد بود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس