رییس فدراسیون دوومیدانی: «احسان حدادی» به آمریکا می‌رود

رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: «احسان حدادی» این هفته عازم آمریکاست تا در کنار مربی خود تمرین و در مسابقات شرکت کند.

به گزارش مشرق، هاشم صیامی همچنین اظهار داشت: به دنبال این هستیم تا دو و میدانی‌کاران در ۲ یا سه مسابقه در کشور ترکیه شرکت کنند. همچنین احتمال دارد ورزشکاران را به هند یا کشورهایی که از نظر سطح مسابقات خوب هستند، اعزام کنیم.

صیامی افزود: «مهدی پیرجهان» اکنون در حال فیزیوتراپی است و وضعیتش بهتر شده و این هفته به اردوی کیش می‌رود. مربی «حسین رسولی» نیز دچار مشکل شده و در بیمارستان بستری است و مشغول درمان وی هستیم. «حسن تفتیان» نیز در فرانسه در حال تمرین است. «احسان حدادی» هم همین هفته عازم آمریکاست تا در کنار مربی خود تمرین و در مسابقات شرکت کند.

بیشتر بخوانید:

پایان داستان خار پاشنه احسان حدادی

وی عنوان کرد: تعداد دیگری از ورزشکاران هم چون «بهنام شیری» و «فتحی گنجی» در تهران تمرین می‌کنند. برخی از ورزشکاران در استان‌ها هستند و کمک هزینه‌ای به هیات‌های استانی می‌دهیم تا به ورزشکارانی که نزدیک به کسب ورودی هستند، کمک کنند. «حسین ابارقی» نیز یکی از ورزشکاران خوب تیم ملی که در کرمان تمرین می‌کرد، با برنامه‌ریزی انجام شده اکنون در گلستان تمرین می‌کند.

رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: تلاش داریم تا برای ورزشکاران شرایطی را مهیا کنیم تا برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک از فروردین تا خرداد آماده شوند. فکر می‌کنم ۴ یا ۵ ورزشکار بتوانند کسب سهمیه کنند و به المپیک اعزام کنیم.

صیامی همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کرونا تعداد محدودی از تیم‌ها را به مسابقات لیگ دهه فجر باشگاه‌ها دعوت می‌کنیم. این رقابت‌ها روزهای دهم تا دوازدهم اسفند برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مسابقه‌ای را در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا سطح آن باکیفیت باشد. در ماه مبارک رمضان هم بعد از افطار مسابقات جایزه بزرگ پرش‌ها و دوهای سرعت و پرتاب‌ها را به صورت مجزا برگزار می‌کنیم. اگر شرایط مهیا شود، ورزشکارانی که در این مسابقات رکوردهای خوبی را ثبت می‌کنند به چند مسابقه برون مرزی اعزام می‌کنیم.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    1 0
    به شما قول صد در صد میدهم این قهرمان ما در این دوره المپیک حتی بین ۵ نفر هم نیست اگر شانسی داشت در همین ایران خودمان بی سر وصدا تمرین میکرد نه اینکه دور دنیا بزنه و هر روز یه بهانه ای بیاره
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    0 0
    اگرم مدالی گرفتی زمانی بود که دلت برای دور دور توی آمریکا تنگ نمی شد ندید میگم هیچی نمیشی.
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    1 0
    فرض که قهرمان هم بشه چی عاید ملت میشه ؟ تف به سیاست و تن پروری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس