کد خبر 1218308
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۵
صهیونیست‌ها در محاصره مقاومت - کراپ‌شده

وقتی صهیونیست‌های وحشت‌زده، چمدان‌ها را برای فرار می‌بندند، همه اینها نشانه‌هایی از یک واقعیت در حال وقوع است؛ «رژیم غاصب در مسیر محو شدن از صحنه روزگار است».

به گزارش مشرق، یدالله جوانی طی یادداشتی نوشت: رژیم صهیونیستی در طول تاریخ حیات ننگین و نامشروع خود، با فشارهای سنگین و همه‌جانبه‌ای که این روزها تجربه می‌کند، مواجه نشده بود. بحران‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی داخلی از یک سو و موشک‌باران گروه‌های مقاومت فلسطینی در جغرافیای سرزمین‌های اشغالی با درهم کوبیدن تمامی سامانه‌های پدافندی و از جمله گنبد آهنین از سوی دیگر، سردمداران این رژیم را به شدت مستأصل و نگران کرده است.«رووین ریولین» رژیم صهیونیستی چند روز پیش با اشاره به آشوب‌ها و ناآرامی‌های بی‌سابقه داخلی گفت، جنگ در خیابان‌های اسرائیل آغاز شده است. عمق نگرانی وی را در این عبارت می‌توان دریافت که در واکنش به حوادث و بحران‌های داخلی می‌گویند: «بیشتر افراد غافلگیر شده‌اند و آنچه را که می‌بینند باور نمی‌کنند.»

در تحلیل تحولات سرزمین‌های اشغالی و ارزیابی روند رویارویی مقاومت با رژیم صهیونیستی و آینده این تحولات و فرجام آن، باید به بحران‌های داخلی که این رژیم با آن مواجه شده، توجه خاص داشت. اکنون صهیونیست‌ها به شدت نگران اوضاع داخلی و شرایط ناپایدار و بی‌ثبات داخلی خود هستند. رئیس رژیم صهیونیستی که به دغدغه‌ها و نگرانی‌هایش اشاره شد، چندی پیش با درکی درست از اوضاع شکننده داخلی این رژیم گفته بود: «به همه التماس می‌کنم، تمام تلاش خود را به عمل آورند تا از وقوع این اتفاق وحشتناک که مقابل چشمان ما در حال رخ دادن است، جلوگیری شود.»

«بنیامین نتانیاهو» هم با توجه به تنش‌ها و ناآرامی‌های اخیر در داخل سرزمین‌های اشغالی می‌گوید: «اقدامات خشونت‌آمیز و شورش در شهرها غیرقابل تحمل است و ما آن را نمی‌پذیریم. ما در چندین جبهه درگیر هستیم و به طور فزاینده به آنها پاسخ می‌دهیم.»

نگرانی‌های رئیس رژیم ‌صهیونیستی و نخست‌وزیر این رژیم، به واقعیت‌های میدانی این روزهای سرزمین‌های اشغالی بر می‌گردد و با وجود سانسورهای شدید خبری، گزارش‌های منابع خبری موثق از درگیری‌های شدید فلسطینی‌ها با صهیونیست‌ها در شهرهای مختلف حکایت می‌کند. کنترل برخی از شهرها به نوعی از دست پلیس خارج شده و در چندین شهر، مراکز پلیس از جمله در شهرک حوزه النقب شمالی، از سوی جوانان فلسطینی به آتش کشیده شده است. شهرهایی، چون اللد، رهط، کفرقرع، عکا، رمله، طمره، یافا و... روزهای ناآرامی را پشت سر گذاشته‌اند. واقعیت آن است که رژیم صهیونیستی، از درون در حال متلاشی شدن است. این واقعیت را وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، به درستی فهمیده و به شدت نگران است و بر همین اساس آقای «بنی گاتس» می‌گوید: «آنچه در خیابان‌های اسرائیل در جریان این است، خطرناک‌تر از درگیری نظامی است.»

و اما در کنار این اختلالات ساختاری و ضعف‌های درونی در حوزه‌های گوناگون، تغییر موازنه قوا در صحنه نبرد و رویارویی، بین جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی است. همه چیز از تغییر موازنه قوا به نفع جهان اسلام و جبهه مقاومت حکایت می‌کند. رژیم صهیونیستی فلسفه وجودی خود، یعنی«قدرت بزن و دررو» را از دست داده است. اکنون رژیم صهیونیستی در محاصره کامل جبهه مقاومت یکپارچه در منطقه قرار دارد. در خط مقدم این جبهه، غزه قهرمان در حال نقش‌آفرینی بی‌نظیر است. سنگ‌های دیروز در دستان فلسطینی‌ها به همت سیدالشهدای جبهه مقاومت، حاج قاسم سلیمانی به موشک‌های متنوع و پهپادهای مرگبار برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است. وقتی سامانه ضد موشک گنبد آهنین رژیم صهیونیستی، با یک پهپاد انتحاری مقاومت منهدم می‌شود؛ وقتی موشک‌های مقاومت با عبور موفق از سامانه‌های دفاعی در جغرافیای سرزمین‌های اشغالی فرود می‌آیند؛ وقتی تل آویو دیمونا و چندین منطقه راهبردی رژیم صهیونیستی موشک‌باران می‌شود؛ وقتی فرودگاه‌های مهم در سرزمین‌های اشغالی تعطیل می‎شوند؛ وقتی صهیونیست‌های وحشت‌زده، چمدان‌ها را برای فرار می‌بندند، همه اینها نشانه‌هایی از یک واقعیت در حال وقوع است؛ « رژیم غاصب در مسیر محو شدن از صحنه روزگار است.»

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 23
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    10 20
    فقط نمیدونم چرا این رژیم منحوس فرونمی پاشه این همه که مشکل داره.
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      7 8
      این طورم نیست،، ببین به صورت تدریجی این اتفاق می افته برادر، چندین سال اذیت و ازار میشن بعد کم کم جمعیت شون کمتر میشه و ضعیف تر میشه ج. ا ایران برای همه این مسایل برنامه تنظیم کردن
    • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      5 5
      فکر کنم این جمله ی هیتلر باشه قوم صهیونیست به هر جایی از زمین چسبید به سختی میشه از اونجا جداشون کرد باید مشابه خودشون چندین سال، اسلحه و موشک بالا سر شون قرار بدن، بعد به تدریج می فهمن که اینجا نمیتوون جا خوش کنن
    • AT ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      5 4
      زمان خودش رو می‌طلبد. شما نگاه کن این رژیم سال به سال بعد از اخراج از لبنان و حضور ایران در منطقه ضعیف تر و ضعیف تر شده است
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      8 4
      میپاشه... اگر همانطوری که اونها بر باطلشون اصرار داشتند، من و شما ایمان داشتیم، قبل از اینکه فکر بکنی، پاشیده بود... الان شما و بنده موضوعیت داریم!
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    6 4
    محو صهیون نزدیک است.
  • IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    11 5
    یعنی این سلبریتی ها نمی‌خوان هیچ چیزی رو محکوم کنند؟ !!!روزه سکوت؟!
    • IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      6 2
      روز گذشته نظرات بعضي از مثلا سلبريتيها در محكوميت كشتن سگها در تبريز رو ميخوندم(فارغ از اينكه چقدر خبر صحت داشته باشه)اما دريغ از يك اظهار تاسف براي بچه هاي پرپر شده غزه.همينقدر نفرت انگيز و تهوع آور.
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    4 1
    باش (:
  • محمد داداستان IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    13 1
    زنده است راه وروح حاج قاسم
  • کورش بزرگ IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    4 11
    شما مگر خدا هستی که میخواهی کسی را محو کنی اگراینها فرعون زمانه باشن خدا خودش عذاب میفرسته پس دلیل نمیشود شخصی خواستار مرگ شخصی بشه مگر بخاطر منافع شخصی به خدا خجالت بکشید تواسراییل هم اشخاص بی گناه هست خجالت بکشید انقدر دم از کشتن کسی نزنید
    • Z IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      شمام خیلی ... تشریف دارین ...... تو سرت
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      3 3
      تو خجالت بکش که اینقدر احمقانه حرف میزنی !
    • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      کوروش بزرگ تو کوروش کوچیک هم نیستی بچه برو دوغتو بنوش....خخخخخخخ
    • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 0
      اسرائیل یه پادگان تروریستیه و آدم بیگناه نداره، که اگه داشت لحظه ای زندگی در اون مرکز فساد رو تحمل نمیکرد
  • IR ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    12 2
    ازهمه طرف باید اسرائیل را زد وفرصت را از دست نداد،عراق،لبنان،سوریه،یمن،مصر و....وایران باید مدیریت وپشتیبانی کند.....
  • رضا IR ۰۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    4 9
    واقعاً گنبد آهنين رو زدند ؟! پس چرا اخبار نگفت ؟!
  • IR ۰۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    7 3
    البته اگر خائنان عرب بگذارند. مشکل اصلی حکومتهابی پادشاهی خود فروخته عربی اند .
  • IR ۰۶:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    15 3
    صهيونيست همان شيطان مجسم است
  • IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    7 3
    ان شاالله در کوچه و خیابان های تل آویو و حیفا تک به تک سربازای صهیونیسم را به درک واصل میکنیم.
  • کارشناس سیاسی IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    6 0
    حماس اگر موشک یا راکت بسوی صهیونیستها پرتاب میکند باید به هدف بخورد والا اینهمه هزینه های بیهوده صرف نکنید.
  • BE ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    امروز دیگه حال بشریت از صهیونیسم، کمونیسم، سوسیالیسم، راسیسیم، ماتریالیسم، لیبرالیسم و تمامی ایسم های قدیمی و پوسیده به هم میخوره چون دیگه تاریخ انقضا اونها گذشته و فقط باعث بدبختی هستند، نسل های جدید دچار فقر مادی، فقر معنوی و فقر فرهنگی و فقر ایدئولوژیک شده و دنبال راه حلی تازه هستند تا از این مرداب سیاه راحت شوند عده هم می خوان با جنگ به جسد مرده این ایسم های پوسیده رو به زوال بدمند و زنده کنند اما فایده ایی نداره!
  • BE ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    از یک طرف چند تا پیرزن مومن رو تو زیارتگاه گیر می اندازند و با خفت تمسخر می کنند و جلوشان عرضه اندام می کنند و پز لباس نظامی رو میدن و با اسلحه های مدرن فخر فروشی می کنند از طرف دیگه لحظه خطر از ترس خودشان را کثیف می کنند درست مثل یک نوزاد و این یعنی پیروزی اونا در تکنولوژی و فناوری های جدید و حملات تحت حمایت هوایی و تلاش مزدوران خارجی است و خودشان فقط مدیریت می کنند و جان خود را به خطر نمی اندازند نمونه شبه نظامیان و جاسوسان خود فروخته ایی که از همان کشورها به جان مردم خود آن کشورها می اندازند و تفرقه و حکومت می کنند علت پیروزی آنها حمایت غرب و فناوری ها و خیانت و حماقت بخشی از مسلمان دچار اختلاف در حق هم هست نه پیروزی واقعی، تسلط بر عده ایی گروگان بدبخت و مردم اسیر کار سختی نیست و ظالمانه هست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس