دعوت امیر حیدری از جوانان ورزشکار برای گذراندن خدمت سربازی در نزاجا

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا جوانان ورزشکار مشمول خدمت مقدس سربازی، شناسایی و جذب شوند تا در طول خدمت نیز از رشته ورزشی خود فاصله نگیرند.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع مسئولان، ورزشکاران و مدال آوران تربیت بدنی این نیرو گفت: در تربیت بدنی اولویت باید ورزش همگانی باشد. ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تقویت قوای جسمانی بین کارکنان نیروهای مسلح تأثیر مستقیم در ارتقا آمادگی رزمی و توان دفاعی دارد.

بیشتر بخوانید:

چیزی به‌نام «سربازی حرفه‌ای» نداریم!

وی ادامه داد: مهم‌ترین موضوع در ارتقای آمادگی رزمی و توان دفاعی کارکنان نیروهای مسلح آمادگی جسمانی است. در حوزه ورزش و تربیت بدنی باید به مؤلفه مهم آمادگی جسمانی بیشتر بها داده شود تا بتوانیم یک نیروی نظامی با روحیه، بانشاط و سلامت داشته باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ضمن دعوت از جوانان ورزشکار برای گذراندن دوران خدمت سربازی خود در نیروی زمینی ارتش گفت: در تربیت بدنی نیروی زمینی ارتش شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا جوانان ورزشکار مشمول خدمت مقدس سربازی، شناسایی و جذب شوند تا در طول خدمت نیز از رشته ورزشی خود فاصله نگرفته و میزان آمادگی خود را در سطح قهرمانی افزایش دهند.

امیر سرتیپ حیدری در پایان خاطرنشان کرد: ورزش در نیروی زمینی ارتش از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است و ما معتقدیم تا جسم آماده نباشد در مقابل هیچ دشمنی نمی‌توان مقاومت کرد. مقاومت جسمانی و ورزش همگانی همواره مورد تأکید فرماندهان نیروی زمینی ارتش بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس