کد خبر 1218123
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸
سهام عدالت

در پایان معاملات امروز شاخص ها همه قرمزپوش بودند و شاخص کل با اُفت ارتفاع اندکی رو به رو شد. ارزش سهام عدالت در روز نوسانی بورس چقدر شد؟

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز بورس حالت نوسانی داشت و شاخص کل هموزن که از همان ابتدا به مانند روزهای گذشته با اُفت ارتفاع مواجه شد و با سقوط های سهمگین نمادها این کاهش ارتفاع بیشتر هم شد. 

شاخص کل اما در ابتدا یک افزایش ارتفاع را تجربه کرد اما رفته رفته با افزایش عرضه ها این افزایش ارتفاع از بین رفت و در نهایت شاخص کل امروز و در پایان معاملات با اُفت ۷۸۹ واحدی نسبت به روز گذشته منفی بسته شد.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۲۲ هزار و ۵۶۷ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۰۲ درصد معادل یک هزار و ۶۲۹ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۷۵۳ هزار و ۵۴۰ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۲/۲۶ +جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۴۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۱۶۷ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۴۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۶ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۳ هزار و ۱۸۵ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۲/۲۶ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس