کد خبر 1218116
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های فرآورری معدنی اپال کانی پارس، سایپا و پرداخت الکترونیک سامان کیش در بورس و معامله‌گران شرکت‌های تولید ژلاتین کپسول ایران و بهمن دیزل در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۷۹۱واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۸۸هزار و ۸۰۴واحد  به کار خود پایان داد و بیش از ۵ میلیارد و ۲۴۸میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳ هزار و ۴۹۰میلیارد تومان در بیش از ۴۲۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۱۴۰۰/۲/۲۶ در بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فرآورری معدنی اپال کانی پارس، سایپا و پرداخت الکترونیک سامان کیش بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های لعابیران، چرخشگر و سیمان بجنورد بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۸۵۴میلیون ورقه به‌ارزش یک هزار و ۳۱۰میلیارد تومان در ۱۳۳هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۱۳واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۶۶۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولید ژلاتین کپسول ایران، سرمایه‌گذاری مس سرچشمه و بهمن دیزل بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توکا رنگ فولاد سپاهان، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و سرمایه‌گذاری سبحان بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس