قالیباف نمایه

رئیس مجلس گفت: امروز کلیات طرح قانون بانک مرکزی بررسی شده و جزئیات آن به صورت دو شوری بررسی خواهد شد به همین دلیل پیشنهادات در کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش مشرق، محسن زنگنه عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۲۶ اردیبهشت) در جلسه علنی و در جریان بررسی کلیات طرح قانون بانک مرکزی در تذکری خطاب به قالیباف، اظهار داشت: برخی از نمایندگان قانون را نخوانده‌اند و رأی گیری در مورد این طرح زیر سوال رفته است؛ لازم بود حداقل این طرح در روز سه شنبه بررسی شود اما شما با استناد به ماده ۱۰۰ آن را در دستور کار قرار دادید.

بیشتر بخوانید:

تاکید قالیباف بر عمل به قانون در تایید صلاحیت نامزدهای شوراها

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به تذکر زنگنه با تاکید بر اینکه هیات رئیسه خلاف آئین نامه عمل نکرده است، گفت: در تبصره یک ماده ۱۰۰ به صراحت آمده است که اگر فوریت یک طرح رأی بیاورد در همان جلسه یا جلسه بعدی باید بررسی شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این طرح یک شوری بود و به اولویت آن رأی داده شد و قرار شد دو شوری شود که در طرح دو شوری، نمایندگان می‌توانند پیشنهادات خود را به کمیسیون مربوطه ارائه کنند ضمن اینکه طرح به این مهمی یک شوری نمی‌شود از این رو امروز صرفا به کلیات آن رأی می‌دهیم و جزئیات آن در کمیسیون بررسی خواهد شد که خلاف آئین نامه نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس