کد خبر 1218041
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۶
«حماس» به وعده خود در زمینه حملات موشکی عمل کرد

یک شبکه رژیم صهیونیستی اذعان کرد که جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به وعده خود در هدف قرار دادن مواضع این رژیم به وسیله موشک های متعدد عمل کرده است.

به گزارش مشرق، شبکه «کان» رژیم صهیونیستی به قدرت موشکی گروه های مقاومت فلسطین اذعان کرد. این شبکه اذعان کرد که جنبش مقاومت اسلامی حماس به وعده خود در هدف قرار دادن مواضع صهیونیستها به وسیله موشک های متعدد عمل کرده است.

بیشتر بخوانید:

تماس مامور امنیتی اسرائیل با سخنگوی حماس+ فیلم

بر اساس این گزارش، اذعان رسانه رژیم صهیونیستی به قدرت موشکی گروه های مقاومت فلسطین پس از آن صورت گرفت که شاخه نظامی جنبش حماس با شلیک چندین موشک تل آویو را هدف حملات خود قرار داد.

گفتنی است، تاکنون گروه‌های مقاومت فلسطین از موشک‌های جدیدی رونمایی کردند؛ موشک‌هایی که برای اولین با در جریان نبرد با رژیم صهیونیستی از آنها استفاده شده است. یکی از موشک‌هایی که گروه‌های مقاومت از آن رونمایی کردند موشک «عیاش» است. این موشک به یاد شهید «یحیی عیاش» از بنیانگذاران گردان‌های شهید عزالدین قسام نامگذاری شده است. مقاومت فلسطین روز پنج شنبه گذشته با موشک عیاش ۲۵۰ فرودگاه رامون در جنوب سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داد.

در همین ارتباط، سخنگوی گردان‌های القسام اعلام کرد: «به دستور محمد ضیف فرمانده کل گردان‌های قسام، فرودگاه رامون در فاصله ۲۲۰ کیلومتری غزه را با موشک‌های عیاش با برد بیش از ۲۵۰ کیلومتری و قدرت تخریب بالا هدف قرار دادیم». از جمله دیگر موشک‌های رونمایی شده توسط مقاومت فلسطین می‌توان به موشک «بدر ۳» اشاره کرد.

در همین ارتباط، باید گفت که گردان‌های سرایا القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی هم از انتشار تصاویری از موشک بدر ۳ را که با آنها شهرک‌های صهیونیست نشین سدیروت و عسقلان مورد هدف قرار گرفته بود، خبر داد. گردان‌های القدس ده‌ها فروند از این موشک را به سمت شهرک‌های صهیونیست نشین عسقلان و سدیروت در فلسطین اشغالی شلیک کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس GB ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 1
    صهیونیستها با کمک امریکاروی دفاع ضد موشکی وساختن تونلهای زیر زمینی یا احداث پناهگاهها سرمایه گذاریهای میلیادری کرده اند
  • IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    1 0
    جبهه مقاومت از همه طرف باید ضربات قاطع وکوبنده وارد کند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس