کد خبر 1218030
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹
سکه و ارز نمایه

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت طلای ۱۸عیار هرگرم یک میلیون و ۴۷ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۳ هزار تومان است.

به گزارش مشرق، هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۴۷ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۴۷ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۳۹۶ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۵۳۸ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

 گفتنی است،‌ به دلیل موج جدید کرونا و اعلام شرایط قرمز در تهران، بازار طلا و جواهر تهران نیز به مدت ۴ هفته تعطیل بود و از ۱۸ اردیبهشت ماه بعد از یک دوره تعطیلی، مجدداً فعالیت خود را آغاز کرده است. قیمت های درج شده در این خبر با استناد به نرخ های اعلامی از سوی اتحادیه طلا و جواهر است.

 در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۳ هزار تومان، قیمت یورو ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان و درهم امارات  ۶ هزار و  ۳۰۰ تومان اعلام شده است.

نوسان قیمت در بازار ارز درحالی رخ داده که در تعطیلات نوروز، با تلاش سفته بازان،‌ قیمت دلار به مرز ۲۶ هزار تومان هم رسیده بود اما انتشار خبرهای مربوط به مذاکرات هسته ای و ... باعث عقب نشینی دلار از این سطح قیمتی شده است.

به اعتقاد کارشناسان دو باور در بازار ارز وجود دارد که موجب نوسانات قیمتی می شود،‌نخست اینکه با مذاکره و بازگشت به برجام و ... قیمت ارز کاهش چشم گیری خواهد داشت و دوم اینکه حتی مذاکره هم نمی تواند مانع از واقعیات موجود اقتصاد ایران شود و امکان کاهش چشم گیر قیمت ارز وجود ندارد و نهایتا دلار در کانال ۲۳-۲۲ هزار تومان جا خوش می کند. در صرافی‌های بانکی قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۲ هزار و ۴۷ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۱ هزار و ۶۱۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۶ هزار و ۳۱۴ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۵ هزار و ۷۹۳ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

بروز رسانی: یک‌شنبه ۲۶  اردیبهشت ۱۲:۰۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

۲۲  هزار و ۴۷

قیمت دلار (بازار آزاد)

۲۳ هزار

قیمت یورو (صرافی بانکی)

۲۶  هزار و ۳۱۴

قیمت یورو (بازار آزاد)

۲۷ هزار و ۵۰۰

قیمت درهم

۶ هزار و ۳۰۰

قیمت پوند

۳۲ هزار و ۹۰۰

بروزرسانی: ‌یک‌شنبه ۲۶  اردیبهشت ساعت ۱۲:۰۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  ۱۰ میلیون و ۳۰۰هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

۱۰ میلیون و ۳۷۰ هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

۵ میلیون و ۹۰۰ هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

۳  میلیون و ۹۰۰ هزار

قیمت سکه گرمی

۲ میلیون و ۲۵۰ هزار

بروز رسانی: یک‌شنبه ۲۶  اردیبهشت ساعت ۱۲:۰۰

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۴۷ هزار

گرم طلای ۲۴ عیار

یک میلیون و ۳۹۶ هزار

مثقال طلا

۴  میلیون و ۵۳۸ هزار

انس طلا(دلار)

۱۸۴۳

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 0
    دارند مردم را نا امید میکنند چند ساله آرزو کردیم ثباتی تو بازار باشه یک کارگر واستاد بنا روزی750 تومن میلگرد سیمان آجر وغیره که اسمشو نبر جوان بیچاره چجوری یک سر پناه بسازه تازه اگه زمینش باشد اجاره هم که سرسام آور . ازدواج پس مالیده فرزند آوری تعطیل نسل ایرانی هم رو به فنا.
  • محمدجواد IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    خدا لعنتشون کنه
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      2 2
      حالا ببینیم زمان جناب رییسی دلار چند میشه.
  • ناشناس IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 0
    آقای احمدی نژاد بیاد شاید دوباره رونق برگرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس