کد خبر 121767
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۲

یه منظور نظارت بیشتر بر اعضای تحریریه مجلات همشهری و تغییر در محتوای فعلی، تغییر فوق انجام می شود و با تعطیلی سیستم برون سپاری،اعضای تحریریه باید به صورت اداری سر کار حاضر شوند.

به گزارش مشرق به نقل از پارسینه، بعد از برکناری سید مجید حسینی و انتصاب محمد مشاری به عنوان ریاست گروه مجلات موسسه همشهری، شنیده ها حاکی از تغییرات بنیادین در نحوه اداره و انتشار مجلات همشهری است.

بر این اساس، سامانه "برون سپاری" در مجلات همشهری متوقف خواهد شد و از این پس تمام اعضای تحریریه مجلات همشهری بایستی "گزینش" شده و با موسسه همشهری "قرارداد ساعتی" انعقاد کنند، پیش از این صرفا سردبیر نشریات همشهری با موسسه همشهری قرارداد داشت و می توانست همکاران خود را بر اساس حق التحریر انتخاب کند.

 به منظور نظارت بیشتر بر اعضای تحریریه مجلات همشهری و تغییر در محتوای فعلی مجلات همشهری، تغییر فوق انجام می شود به صورتی که اعضای تحریریه باید از نظر کمیت و تعداد محدود شده و همگی مستقیما با موسسه همشهری طرف قرارداد شوند و به عبارتی کارمند موقت موسسه همشهری شوند و به صورت اداری سر کار حاضر شوند.

این تغییرات که بر اساس دستور مدیران ارشد شهرداری صورت می گیرد، به زودی اجرایی خواهد شد.

گروه مجلات همشهری شامل بیش از 20 نشریه مختلف از جمله "دانستنیها،ماه، الف، داستان،صفر و یک، جوان،خردنامه، 24، دیپلماتیک،آیه، تماشاگر، پایداری، سرنخ " می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس