کد خبر 1217651
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲
صفر تا ۱۰۰ اعطای کارت اعتباری سهام عدالت

در پایان معاملات امروز، ارزش سبد سهام عدالت با رشد بیش از ۱ درصدی حدود ۸۹ هزار تومان نسبت به آخرین روز معاملاتی هفته قبل رشد داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، امروز در نخستین روز هفته شاخص بورس در اولین روز از اجرای دامنه نوسان متقارن پنج درصدی کار خود را با روند نزولی آغاز کرد، اما بعد از دقایقی روند شاخص تغییر کرد و نقشه بازار سبزپوش شد

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ با رشد ۵ هزار و ۵۱۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۸۹ هزار و ۵۲۰ واحد رسید. معاملات نمادهای شاخص‌ساز تا پایان ساعت کاری بورس متعادل ادامه پیدا کرد و، اما صف‌های فروش نمادهای کوچک بیشتر شدند. اتفاقی که باعث شد در نهایت با وجود رشد ۰.۴۷ درصدی شاخص کل، شاهد کاهش ۰.۷۱ درصدی شاخص هم‌وزن باشیم.

«کگل»، «کچاد» و «فملی» سه نماد تاثیرگذار در رشد شاخص کل بودند. «وامید»، «اخابر» و «وتجارت» نیز سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.
در جریان معاملات امروز بازار سهام روند نمادهای تاثیرگذار بر سبد سهام عدالت صعودی بود و به همین دلیل و باعث رشد ارزش سهام عدالت شدند

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۱۹۶ تومان رسید که نسبت به دیروز ۱.۱ درصد معادل ۸۹ هزار و ۸۳۷ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۷۵۴ هزار و ۵۱۷ تومان رسیده است.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۲/۲۵ +جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۰.۶۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۳ هزار و ۱۰۶ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۶۲۱ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۱.۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۹۷۰ تومان معامله شد.

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۴۰۰/۲/۲۵ +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    یک ساله فروختم چرا پول سهام من را نمی‌دهید لازم دارم که فروختم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس