کد خبر 1217649
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های فولاد امیر کبیر کاشان، معدنی و صنعتی گل گهر و معدنی و صنعتی چادرملو در بورس و معامله‌گران شرکت‌های نفت ایرانول و تولید ژلاتین کپسول ایران در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۵هزار و ۵۵۱۹واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۸۹هزار و ۵۲۰واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۳میلیارد و ۹۴۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۳هزار و ۸۹۴میلیارد تومان در بیش از ۴۰۴هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فولاد امیر کبیر کاشان، معدنی و صنعتی گل گهر و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های داورسازی زهراوی، قند ثابت خراسان و سرامیک‌های صنعتی اردکان بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۲۵۵میلیون ورقه به‌ارزش ۱۵هزار و ۹۲۷میلیارد تومان در ۶۰هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۶۰واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۵۵۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های نفت ایرانول، تولید ژلاتین کپسول ایران و پتروشیمی تندگویان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های توکاریل، صنایع غذایی مینو شرق و بیمه تجارت نو بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس