کد خبر 1217542
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

فاصله از عزیزانمان اذیت‌کننده است. مخصوصا اگر این فاصله در روز مهمی مثل تولد باشد. اما هنوز هم می‌توانید با سورپرایز تولد مجازی، آنها را غافلگیر کنید. در این مطلب از عکس پرینت با 10 ایده سورپرایز تولد از راه دور همراهمان باشید؛ ایده‌های خلاقانه و به‌یادماندنی!

1- کارت تبریک اختصاصی ارسال کنید.

می‌دانستید که با عکس و نوشته دلخواهتان می‌توانید کارت تبریک چاپ کنید؟ کافی است در سایت عکس پرینت یکی از طرح‌های تولد را انتخاب کنید. حالا عکس پرخاطره و متن تبریکتان را اضافه کنید. کارت شما چاپ شده و به آدرس انتخابی‌تان ارسال می‌شود. تاثیر این کارت پستال یادگاری پستی، با تبریک مجازی قابل مقایسه نیست.

سورپرایز تولد از راه دور ؛ 16 ایده خاص و به‌یادماندنی

2- سورپرایز تولد مجازی با تماس تصویری

به طور مجازی برای او تولد بگیرید! از قبل همه چیز را آماده کنید. کلاه تولد، بادکنک، کیک و شمع... حالا با فرد موردنظر تماس تصویری بگیرید و برنامه تولد را اجرا کنید. می‌توانید سایر دوستان مشترک را هم به تماس اضافه کنید. آهنگ تولد پخش کنید و در کنار هم بخندید.

3- به جای تولدت مبارک، یک پیام فوق‌العاده بفرستید!

کلام ما، میزان اهمیت ما به فرد را نشان می‌دهند. امسال به جای یک تبریک تکراری، پیامی تاثیرگذار و خاص بفرستید. برای پیدا کردن زیباترین پیام‌های تبریک، سری به مرجع تبریک تولد بزنید. در این صفحه انواع پیام تبریک احساسی برای پدر، مادر، دوست، خواهر، برادر، همسر، همکار، دختر، پسر، انگلیسی و... گردآوری شده‌اند.

4- سورپرایز از راه دور با تماشای آنلاین فیلم

با برنامه فیلم دیدن، یک شب به‌یادماندنی را رقم بزنید. کافی است دو بلیط آنلاین فیلم تهیه کنید. پاپ کرن و تنقلات را هم فراموش نکنید! و حالا از راه دور و همزمان فیلمتان را با همدیگر تماشا کنید. برای اینکار می‌توانید از سرویس‌های ایرانی فیلم مثل نماوا و فیلیمو و... کمک بگیرید.

5- یک جعبه پر از عکسهای پرخاطره ارسال کنید

خاطرات قدرت این را دارند که بهترین حس را در ما ایجاد کنند. به سراغ عکسهای دونفره‌تان بروید. تعدادی از عکسها را انتخاب کرده و چاپ کنید. در عکس پرینت می‌توانید با آپلود عکس، آنها را چاپ‌شده و در جعبه شیک چوبی تحویل بگیرید. این محصول جدید و خاص فتوباکس نام دارد. مرور این خاطرات زیباترین سورپرایز مجازی تولد است.

سورپرایز تولد از راه دور ؛ 16 ایده خاص و به‌یادماندنی

6- ارسال دسته گل برای سوپرایز تولد از راه دور

گل‌ها از قدیم نماد عشق و محبت بوده‌اند. می‌توانید در روز تولد عزیزانتان، برایشان گل بفرستید. ارسال گل به محل کار هم رایج است. برای تاثیر بیشتر، یک کارت پستال با متن تبریک در کنار گل قرار دهید.

7- برای او جشن تولد ارسال کنید!

در یک جعبه لوازم تولد را قرار دهید. محتویات جعبه می‌تواند شمع، کیک، بادکنک، فشفشه و... باشد. حالا این جعبه را برای شخص موردنظر ارسال کنید. نکته: در جابجایی بین شهری، شاید ارسال کیک و بادکنک سخت باشد. به این منظور می‌توانید از کیک‌های درون شیشه (جار کیک) و بادکنک خالی (بدون گاز) استفاده کنید.

8- یک فیلم تبریک تولد بسازید

این پروژه کمی زمان‌بر است، اما قطعا ارزشش را دارد. از تمام دوستان و خانواده‌ی فرد موردنظر بخواهید تولدش را با یک ویدئو کوتاه تبریک بگویند. حالا تمام این ویدئوهای کوچک را تدوین کنید و کنار هم قرار دهید. در روز تولد این فیلم را برای شخص بفرستید. مطمئن باشید از دیدن تک تک لحظاتش پر از شوق و دلگرمی می‌شود.

سورپرایز تولد از راه دور ؛ 16 ایده خاص و به‌یادماندنی

9- از فروشگاه مورد علاقه‌اش کارت هدیه بگیرید

برند مورد علاقه او چیست؟ اهل خرید آنلاین است یا حضوری؟ در هر صورت اگر فروشگاه دلخواهش را می‌شناسید، یک کارت هدیه بخرید. اطلاعات کارت را برای او بفرستید تا لذت یک خرید دلچسب را برایش مهیا کنید.

10 - سورپرایز مجازی با بلیط اسپا، تفریح یا سفر

برای او یک روز لذت‌بخش تدارک ببینید. اگر اسپا و ماساژ دوست دارد یک بلیط مرکز اسپا تهیه کنید. اگر خیلی وقت است به سفر نرفته، یک برنامه کوچک سفر برایش آماده کنید. یا حتی از رستوران مورد علاقه‌اش برایش غذا ارسال کنید. تولد او روز مخصوص اوست و باید حسابی خوش بگذراند!

11 - سورپرایز تولد از راه دور با ایده شمارش معکوس

این ایده را از یک هفته قبل اجرا کنید. یک بسته با 7 کارت یا نامه برایش ارسال کنید. روی هر پاکت عدد آن روز را بزنید. از شخص مقابل بخواهید در هر روز، یکی از پاکت‌ها را باز کند. درون هر پاکت از احساستان به او بگویید، یا حتی عکسهایتان را درون پاکت قرار دهید. در روز تولد به پاکت آخر می‌رسد و تبریک تولد شما را می‌بینید. با این ایده می‌توانید هر روز کنار او باشید.

12 - چاپ و ارسال پولارویدهای رنگی

پولاروید یک محصول جذاب برای چاپ خاطرات است. مخصوصا اینکه امکان اضافه کردن متن هم دارد. خاطرات دونفره‌تان را روی پولارویدهای رنگی آپلود کنید. زیر هر عکس یک متن، لوکیشن یا شعر اضافه کنید. حالا مجموعه این پیام‌های خاطره‌انگیز را برایش ارسال کنید. در سایت عکس پرینت می‌توانید آنلاین سفارش چاپ و ارسال پولاروید دهید.

13 - قرار شام مجازی برای سورپرایز تولد

یک قرار شام از راه دور بگذارید! لباس‌های رسمی‌تان را بپوشید. شام را آماده کنید. موزیکتان را پخش کنید. و تماس تصویری را شروع کنید. در حین شام با هم صحبت کنید و یک شب پرخاطره از راه دور بسازید.

14- یک کتاب اختصاصی برایش چاپ کنید

با محصول فتوبوک می‌توانید از عکسهایتان یک کتاب بسازید. در سایت عکس پرینت انواع فتوبوک چرم، عاشقانه، ساده و... قابل سفارش هستند. طراحی جلد، عنوان کتاب، صفحات، رنگ زمینه و.. با سلیقه خودتان انجام می‌شود. کتاب پرخاطره شما بعد از چاپ، به درب منزل عزیزانتان ارسال می‌شود.

سورپرایز تولد از راه دور ؛ 16 ایده خاص و به‌یادماندنی

15 - مگنت‌های عاشقانه با عکس و متن شخصی

همه ما روزانه چندین بار درب یخچال را باز و بسته می‌کنیم! به همین خاطر مگنت بهترین یادآور برای حس بین شماست. در عکس پرینت می‌توانید انواع مگنت اختصاصی را سفارش چاپ دهید. با مگنت عکس، خاطراتتان هر روز برای او یادآوری می‌شود.

16 - سورپرایز از راه دور با سفارش کیک تولد

در شهری که او زندگی می‌کند، با یک قنادی هماهنگ کنید. سفارش کیک ثبت کنید و از آنها بخواهید به آدرس شخص موردنظرتان ارسال کنند. اگر بتوانید به همراه کیک، بادکنک و شمع هم بفرستید که چه عالی!

بهترین هدیه مجازی تولد: خاطرات مشترک!

یادآوری خاطرات همیشه دلگرم‌کننده هستند و بهترین حس را دارند. اگر می‌خواهید یک هدیه ماندگار و پراحساس ارسال کنید، سری به سایت عکس پرینت بزنید. در این سایت می‌توانید با چند کلیک، خاطراتتان را روی انواع محصولات کادویی و دکوری سفارش چاپ دهید. در نهایت آدرس شخص را وارد کرده و سفارشتان را ثبت کنید.

انواع فتوبوک، مگنت، شاسی، بوم، فتوباکس، قاب عکس، ریسه و عکس، پولاروید، قاب رومیزی، تم‌های خانوادگی ،عاشقانه، کودکانه و... از نمونه محصولات هستند


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس